Neve doet de Houdini!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 10:13

Ik geloof dat ik gek wordt....
Kom ik gisteren na kantoordag weer thuis, verteld mijn buurmeisje dat [naam verwijderd] doodleuk buiten de box was. En vorige week donderdag om 5 uur''s nachts werd ik wakker van een kabaal.... stond [naam verwijderd] te hinniken want [naam verwijderd] was buiten en zij wilde ook. [naam verwijderd] was dus ontsnapt en stond prinsheerlijk in de regen, midden in de nacht in mijn achtertuin te grazen. Daar stond ik dan in mijn pyama, paard te vangen.
Elke keer als ik ze achterlaat verzeker ik mezelf ervan dat ik de stallen goed dicht heb gemaakt! [naam verwijderd] heeft dubbbel grendels op haar deur, een boven aan, die zou ze nog los kunnen maken, maar ook een onder aan. Het bestaat niet dat zij daar bij kan!
Ik word gek.....Het is me een raadsel. Ik heb voro de zekerheid maar een stuk schrikdraad om de stallen heen gezet. Maar ze zou toch niet weer kunnen ontsnappen? Ik weet heel zeker dat ik vanmorgen de box heb afgesloten.
Zou ze er vanmiddag nog in staan?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:59

Wat voor grendels heb je dan?
Ik ken een paard wat net zo lang zachtjes met zijn voetje tegen de deur aanschopt en door die trillingen de grendel losschuift.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 12:11

fijn he zo'n paard ik heb er ook 1 nu eindelijk zijn er een soort krammetjes in de boxdeur geslagen daardoor kan ie echt de hendel niet open krijgen en zowaar hij staat al 3 weken braaf op stal...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 12:22

o lastig he zo'n houdini?tinertje is ook houdini nr 1.alleen blijft ze wel netjes in dr stalletje*afkloppen*maar uit elke wei komt ze!onderdoor of overheen maakt niets uit.de vind het gras van de buurman altijd lekkerder en bij de buurman is het ook gezelliger vind ze!