magnifiek toch verkocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 21:52

ja vandaag lekker lessen kom ik er marjolein ik heb een trieste mededeling voor je..
fiek word toch verkocht ik vind het zo moeilijk en erg zeker voor jou.
maar na vrijdag dat meisje ree op een onbekent paard ze had een appel suikerklontje en een boteram bij zich echt heel lief.
ze was overal heel handig in ze ree al voor ze kon lopen ja laat het zo maar zeggen.
ze is heel lief en rustig in de omgang met paarden.
ze ree heel leuk en is een hele gekke vervelende pony gewend dus dan zal dit niet zo'n vreselijk probleem worden.
vandaag echt heerlijk gereden prive les van een half uur helemaal drijf van het zweet was ze magnifiek Lovers ze deed echt haar best
ghet gaat nu echt steeds beter maar ja de winter komt ook weer he..dan word het weer erg meestal..
het meisje heeft een heel groot weiland met daarin een grote bak zonder hek erom heen lijkt net een Z-bak gedraineerd etc dus de bak kan altijd gebruikt worden het meisje rijd voor haar lol en plezier gaat eerst wat rijden in de bak en daarna een rustig laantje in en kan zo op de wollebrand komen echt geweldig voor dr...(magnifiek)
lekker buitenrijden ze mag elke dag op de wei alleen als het slecht weer is niet dat is niet goed voor je paardje...
ze krijgt een box 5 bij 5 ja jullie horen euh lezen het goed...
wat een top leven krihgt dat beest zeg zo'n aanbod krijg je niet meer ze is ook al 11 fiek..
ik zal haar zo gaan missen..
er komt over een paar maanden een ander paardje die zadel mak moet wezen en gaan we lekker dressuur mee rijden meteen elke week prive les er goed aan gaan werken wedstrijden gaan rijden ook wel leuk maar dit word absoluut geen vervanger!!!

er is me wel al gevraagt om die maanden valentina meer te gaan rijden en ja dat ga ik wel doen beetje aflijding ik mag ook mee voor het nieuwe paardje kijken Lovers
en ja we gaan alle spullen uitzoeken wat miran nog kan gebruiken en wat met fiek mee kan..
ja ik vind het echt vreselijk... Huilen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 11:23

dank je mar ze zou eerst tot april blijven zodat ik lekker nog wat wedstrijdjes kon rijden en dat miran en k er allebei aan konden wennen..
maar dan ga je toch aftellen en waarom zou je haar nu nog een maand langer houden?
dat heeft gewoon geen zin denk ik...
en ja miranda mag er gewoon op komen rijden die mensen zijn erg makkelijk.. Lachen
dus ze vertelde me meteen dat ik ook een keer mee mocht ben ik heel blij om.!!
en ja miran krijgt weer een nieuw paardje waar ik ook weer op mag rijden net als magnifiek..

er zijn zoveel kopers geweest toen ze te koop stond niemand was voor haar goed..
maar nu heeft ze de beslissing toch kunnen nemen vooral wat hun allemaal hebben mee gemaakt... Verdrietig
ik ga nu dus tina ook een dagje erbij doen deed haar eerst 1 dag in de week verder geen tijd.. Scheve mond\
ik wil toch wel ef wat afleiding tijdelijk ga ik haar ef wat meer rijden

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 19:29

ja zeker weten ik gaa morgen afscheid nemen.. Verdrietig
erg moeilijk ik wil er niet om huilen ze krijgt het goed en ovcer een tijd is het misschien wat meer een klein beetje een opluchting ze was af en toe zo gek en als ik er af viel viel ik er ook echt heel hard van af..gekneusde duim gekneusde ribben.. toch wel geschrokken..en als ze elke keer weer zo onwijs gek doet heb ik best wel eens de schrik in e benen hoe zou het verder in de winter moeten ze werd teeds gekker altijd...*slik* dat zie ik dan ook wel..
ze krijgt het goed..

ik heb zoveel van dat oaard geleerd en ik hou cht zoveel van dr!!
mijn eerste verzorg paard en meteen ook zo'n luxe en top paard..
een jaar een luxe paard onder me kont gehad waar ik heel veel van heb geleerd die ik mocht rijden waar ik zo blij mee ben/was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat is zo mjeoilijk dat ze er dan niet meer zal staan in dr box zeker als ik haar zal zien bij het andere meisje met haar eigen spulletjes..

tuurlijk hardstikke leuk maar het is niet meer onze magnifiek
als ze met andere spulletjes loopt dat is moeilijk!
maar als het niet gaat met het meisje dan komt ze terug!
het is gewoon zp vreemd allemaal

miran had pas een rolletje van 32 foto's allemaal van haar koppie gemaakt hoofdstel en halster ik had al een mooie gezien die wil ik graag uitvergroten en met een mooie lijst in me kamer hangen Lovers

ze zal altijd een plek in me hart blijven houden!!!
ik hou van je fiek forever!! Lovers

thanx bokkers!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 20:57

ja zeker wel yentl dank je!!

ze blijft het weekeind nog maar morgen is het echt de laatste keer dat ik ga rijden geloof ik Verward
zaterdag en zondag gaat miran nog lekker met haar naar het strand en groot gelijk heeft ze!! Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 11:57

dank je melis..ik echt blij met jullie bokkers Knipoog
en me vrienden thuis allemaal natuurlijk Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: onpaard, pluisje88, shaddy82 en 7 bezoekers