Okki heeft zichzelf lekker uit gelaten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Okki heeft zichzelf lekker uit gelaten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 15:47

Ik had al in het schriftje gelezen dat Okki niet al te veel had gedaan deze week. Voor het rijden had ik hem even aan de longe gegooid om z'n eerste energie kwijt te raken en alvast een beetje los te worden. Hij was niet vooruit te branden en luisterde sowieso ook al voor geen meter.

Toen erop en naar buiten. Hij wilde niet echt lekker ontspannen en achter iedere geparkeerde auto lag weer een tijger op de loer volgens Okki. Scheve mond Vervolgens naar Meyendel gereden, om daar een lekker rondje te rijden. Eerst een heel stuk gestapt, daarna een lekker drafje en toen eindelijk een galopje.... Ik merkte al dat ik hem wat moeilijker terugkreeg, maar een stukje verder probeerden we toch nog maar een galopje. *vroem* Weg was meneer, geen houden meer aan, ik had net zo goed niet op z'n rug hoeven zitten, want hij deed toch alsof ik niet bestond. Wat een rotknol kan het toch zijn, dan gaat er een knop om en dan kun je doen wat je wilt, maar stoppen doet ie niet.
Echt frustrerend! Boos!

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:55

hehe das nie leuk

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:49

das dan nummer 2 he, 3 x is scheepsrecht he, je weet het.... Schijnheilig

nee ik haat persoonlijk niets zo erg als een knol die op hol slaat, Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:37

Paardjes.... Volgende keer gaat t vast beter joh Lachen

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:44

Tessebes schreef:
Wat een rotknol kan het toch zijn, Boos!

Dat denk ik ook wel eens van mijn pony, helemaal toen ze laatst ook met mij aan de kletter ging! Er was ook geen houden meer aan Boos!
Maarja, hopelijk de volgende keer beter!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 12:14

Ik heb gisteren met de eigenaresse gesproken en ze gaat me een spoedcursus Okki geven. Ze gaat me de komende maand iedere zaterdag les geven, van in de bak rijden, tot begeleid buitenrijden. Aan de ene kant klinkt het een beetje kinderachtig misschien, maar zij kent hem het best en ze weet hoe ik hem het beste de baas blijf. Zaterdag had hij gewoon even schijt aan me, joehoe... ff m'n beentjes strekken.

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:11

gelukkig ben de dr op blijven zitten! *LOL*