Auw ik ben niet te verdoven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Auw ik ben niet te verdoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 17:54

Vandaag leuk geplant om te gaan schaatsen Haha!
Afijn t was echt super dus ik beetje lollig doen kijk ik kan de piroette Haha!
Tot ik na zoveel jkeer even een smak op de grond maakte

Ik lachen tot er iemand met zen leuke schaatsen over men vinger schaatste Ach gut

Ik bloede echt niet normaal dus wij naar de ehbo daar was niemand dus wij naar de kantine ja sorry ik kan er niks aan doen Boos!
Wij naar het schaatsen verhuur die man schrok zich helemaal dood. Hij zeggen ja je moet daar en daar heen Lachen Afijn wij daar heen lopen was ook niemand... Ik bloede echt heel erg een heel spoor liep er maarja kon niemand vinden uiteindelijk wij naar de ingang gelopen daar kon iemand ons helpen Lachen Wij naar dat ehbo kamertje en zegt ie ja sorry dat ziet er niet echt goed uit... Het moet gehecht worden.. Ik met reactie Bloos! neej... ik nog naar huis fietse en thuis naar de dokter. 2 verdovingen en ik kon nog alles voelen ik wist dat ik apart was maar zooow apart ook weer niet ik heb dus alle 4 de hechtingen gevoeld erg fijn ahum..
Toen ging ik nog bijna tegen de vlakte.. Verward Maar ik ben weer trug met zere vinger maarja... volgende week mogen de hechtingen er uit Lachen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:57

Awtch, geluk dat je vinger er nog aan zit dan... want zo schaatsen zijn toch wel goed scherp...
Moeten jullie dan bij jullie op de schaatsbaan niet verplicht goede handschoenen aan? Hier bij ons zijn goede handschoenen verplicht, en dit om toestanden zoals gewonde vingers te voorkomen Knipoog

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 18:00

Neej ze hebben niks tegen mij gezegt

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:12

Beterschap!!
Lijkt me erg pijnlijk.

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:30

ahw......... pijnlijk!!!!
maar goed dat je der weer helemaal bij bent *LOL*

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:17

Moet pijnlijk geweest zijn, vooral als je dan al 2 verdovingen hebt gehad. Scheve mond
Bij ons op de schaatsbaan hangt er ook een groot bord dat je verplicht handschoenen moet dragen.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:44

ooh pijnlijk, erg veel beterschap en sterkte !!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:22

dat moet erg pijn gedaan hebben denk ik

Iig beterschap Ach gut

mahita
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:33

das pijlijk he? ik was een keer getrapt door een paard op mn scheenbeen en toen moest er ook een hechting in. o, zeiden ze bij het ziekenhuis, das maar 1 hechting daar heb je geen verdoving voor nodig.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:15

Kan kloppen dat ze voor 1 hechting geen verdoving doen... De verdoving zetten doet evenveel pijn dan de hechting zelf doen zonder verdoving... dus maakt op zich niet zoveel verschil dan Knipoog

Maar doet in ieder geval nog wel pijn :'(

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:36

Het gatver anne brrr ik krij er kippevel van.
jemig heb jij weer Lachen dommie
Beterschap!

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:27

verdovingen doen vet zeer!!! mgoed.. iemand die over je vinger schaatst vast ook wel Nagelbijten / Gniffelen ik heb een keer in mn vinger gezaagd... is ook lekker snugger bezig zijn.. door de hele school kon jez ien waar k gelopen had hihi.. mgoed zat ook op mn WITTE broek.. das minders...
Maarreh beterschap!!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:41

Miekjuh schreef:
verdovingen doen vet zeer!!! mgoed.. iemand die over je vinger schaatst vast ook wel Nagelbijten / Gniffelen ik heb een keer in mn vinger gezaagd... is ook lekker snugger bezig zijn.. door de hele school kon jez ien waar k gelopen had hihi.. mgoed zat ook op mn WITTE broek.. das minders...
Maarreh beterschap!!

T geke is dat ik er niets van voelde toen ze over men vinger schaatste ik zag alleen maar bloed lopen

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:19

Mizz_mol"]
[quote="Miekjuh schreef:
verdovingen doen vet zeer!!! mgoed.. iemand die over je vinger schaatst vast ook wel Nagelbijten / Gniffelen ik heb een keer in mn vinger gezaagd... is ook lekker snugger bezig zijn.. door de hele school kon jez ien waar k gelopen had hihi.. mgoed zat ook op mn WITTE broek.. das minders...
Maarreh beterschap!!

T geke is dat ik er niets van voelde toen ze over men vinger schaatste ik zag alleen maar bloed lopen
[/quote]

ja dan is het ff helemaal verdoofd van de pijn.

jeetje je hebt idd geluk dat je hele vinger er niet af was. Had die man die over je vinger geschaatst niks gemerkt?
dalijk komt ie thuis.... zit er allemaal rood op zijn schaats Knipoog

beterschap met je vinger!

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 10:45

Pijnlijk. Ach gut
Ik denk dat de verdoving niet werkte omdat je te gespannen en te zenuwachtig was. Ik ben als de doods voor naalden.