Is het nou dom of slim?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:46

Aqua8horse"]
Onlangs werd mij duidelijk dat er een aantal mensen een bepaald idee hebben. Is het nou slim om te doen voorkomen dat je een beter paard hebt dan dat je in werkelijkheid hebt, of dat je zegt dat je wel 1.40 m kan springen terwijl je dat helemaal niet kan?

Persoonlijk vind ik het niet erg slim, eerder dom. Want wie heb je er nu eigenlijk mee....toch gewoon jezelf? In mijn ogen houd je dus gewoon jezelf voor de gek en maak je jezelf ook nog eens belachelijk ten opzichte van degene(n) die je het hebt wijs gemaakt. Niet zo handig dus.
Ik zou zoiets in welke context ook dus nooit doen omdat ik er een hekel aan heb om nat te gaan. Je moet dus dat zeggen wat je hebt of wat je kan, om geloofwaardig te kunnen zijn tov anderen maar ook jezelf niet op een hoger voetstuk plaatsen dan daar waar je hoort. Dan krijg je het minste problemen en het meeste respect.

Wat vinden jullie?
[/quote]
Ik vind dat jij zelf behoorlijk hoog van de toren blaast en dus vind ik het vreemd dat juist jij zo'n topic opent.

Vorige week zei je zelf nog dit:
[quote="Aqua8horse schreef:
Ik rijd mijn paarden op een hoog niveau.

Wie gaat er nu hier nat?


Typisch geval van de pot verwijt de ketel.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 24-11-03 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:55

Trouwens,
1.40 springen is helemaal niet zo moeilijk.
Als je een mooi lijntje neerzet kan het bijna niet missen. In een parcours is het een heel ander verhaal.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, janneke584 en 154 bezoekers