Ik ben zo trots

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 19:27

Ik heb sinds kort een nieuwe haflinger,die zeer braaf en lief is. Hiervoor had ik een welsh cob die ik niet aan kon,die heb ik twee jaar gehad en nooit een buitenritje mee gemaakt. Nou had ik vanmiddag al mn moed bij elkaar verzamelt en ben met de haf naar buiten gegaan.
Ik heb alle angst nog in me zitten van die welsh (paar maal bijna onder een auto gelegen,de greppel mee ingereden)dus ik rij zo buiten en ja hoor komt een traktor ...... ik dacht dat ik het bestierf van de angst ,en mn haf gaat er naar staan kijken,en loopt zo door zonder raar doen.Dit is te mooi om waar te zijn ,ik heb nog meer angst als mn paard.
Ik heb een pony waar ik mee buiten kan rijden zonder angst voor mijn en zijn leven.Ik ben voor het eerst op mn eigen paardje alleen naar buiten geweest.Met mn welsh had ik dat nog nooit gedaan,nu weet ik wat ik heb gemist al die tijd(2jaar) geen buitenrit gemaakt. Dus ik kan nu aan de gang

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:31

Gefeliciteerd echt gaaf zeg. Ik hoop dat je nog heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel ritjes maakt met je hafje.

Groetjes Merilyn

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 12:23

WOW dat is erg fijn voor je
ik weet niet hoe het voelt dan maar kan me er wel wat bij voor stellen
probeer altijd rustig te blijven anders dan maak je je haffie ook banger naarmate maar dat is nu wel over heb ik begrepe

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:57

Dat is nou echt leuk voor je Lachen
Heel veel plezier en dat je nog veel buitenritjes mag maken! *LOL*
Greetz Tamaar

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:42

dat heeft toch niks met buitenrit te maken kimmieboy?