Dit keer wel goed aangekomen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Dit keer wel goed aangekomen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:22

Zoals jullie misschien al hebben gelezen, in een ander topic van mij op VVD. Heb ik een bijrijdpony gevonden!
Malou en ik hadden wat afgesproken, al ging de eerste keer niet zo goed!

[VvdD] Wat een heisa...Boos!

Omdat ik toch nog heel erg graag wilde komen kijken, hadden we een andere dag afgesproken! Lachen
Dat was woensdag dus. Nu ging het wat makkelijker allemaal, want ik werd gebracht! OK dan!

We hadden weer afgesproken bij de kerk, en Malou stapte bij ons achterin de auto, om naar de stallen te gaan.
Bij de stallen aangekomen zag ik al een lief hoofdje achter een staldeur, met daarop een mooi bordje "Cherrie".
Dat was ze dus! Lachen We deden haar stalletje open, en wat is ze een lief ding Lovers Erg nieuwschierig haar oortjes naar voren!
Ze had twee dikke dekentjes op want ze was geschoren, jaja ze word goed verzorgd Knipoog

We gingen poetsen, de lieverd bleef gewoon staan en hoefde niet vastgezet te worden.
Wat een aanhankelijke pony! Ik poetste het zand van haar beentjes af en voelde een warm briesje in mijn oor Haha!

Naja, lang genoeg gepoetst, we gingen maar eens opzadelen!
Toen we klaar waren liepen we naar de bak, eerst ging Malou even om te kijken of ze eigenwijs was Knipoog
En wat liep ze leuk! Ik wal verheugen tot ik er dan op mocht.

Ja hoor, ik was aan de beurt! Ik stap op en wat zat ik goddelijk Schijnheilig
Ik wilde afwenden op de lange zijde en leg dus mijn binnenbeen aan.
ZOEF! Bloos! Ze schoot weg in een harde galop!
Ik gelijk mijn teugels bij elkaar grijpen, ik had ze natuurlijk nog lang met het stappen.
Malou zag al dat het niet goed ging en gaf me wat aanwijzingen hoe ik haar weer rustig kreeg.
Een paar rondjes gegaloppeerd en ze stond dan eindelijk stil. Nouja, heel rustig met het been zijn dus Clown

Malou vertelde me haar veel bezig te houden, met wendingen. Ze is verschrikkelijk wendbaar en kan het allemaal super!
We hebben nog lang zitten hannessen met het tempo. Die werd dan uiteindelijk wel redelijk, maar wat werd ik moe!
Je moet veel dingen tegelijk doen en ze is erg sterk!
Een galopje hadden we nog maar niet gedaan, alleen gedraaft en stap. De eerste keer was zo voorbij en ik werd weer opgehaald door ons mam.

We hadden de dag erna gelijk afgesproken voor de 2e keer! Dat was gisteravond. Deze keer was het aan de longe.
Ik wist nu veel beter wat ik bij haar moest doen, en juist niet. Het ging ook veel beter! Er werd niet metteen weggehold Knipoog
We gingen nu wat meer aan de stelling en het rondrijden doen. Als ik haar daar nu eenmaal had ging het ook veel makkelijker merkte ik wel.
Dit keer deden we ook een galopje, dat ging ook errug goed! Ze sprong erg rustig aan, en hiel ook een fatsoenlijk tempo dit keer.
In die galop ging ik haar een keer wegrijden en terug nemen.
Dat koste wel wat moeite al zeg ik het zelf Schijnheilig

Toen we zover waren, mocht ik los van de longe. Malou ging op een stoeltje zitten en ik moest oppeens alles helemaal zelf doen!
Dat was wel even wat anders. Ik kreeg namelijk èlke keer goede aanwijzingen van Malou hoe ik het op moest lossen.
Ik probeerde terug te denken over wat Malou allemaal had gezegd en het ging al zeg ik het zelf wel goed Lachen

En wat was ze nat Ach gut Wat een druktemakertje! We hadden haar weer lekker op stal gezet en slobber gegeven. Dag gezegd, en nog even in de bak gekeken. Toen moest ik alweer naar huis! Ik heb nu al weer zin in de volgende keer. Hopen dat het steeds beter gaat!
Er zijn ook foto`s gemaakt, die zijn jammer genoeg erg donker.
De volgende keer neem ik weer mijn camera mee, hopen dat ze dan wel lukken!

Sorry voor het lange verhaal.
Liefs Larissa

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:40

Volgens mij is mijn verhaal te lang Tong uitsteken

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:51

Leuk voor je Haha!
Ik heet ook Cherry (maar dan met een Y)
Hopelijk gaat het de volgende keer wel beter ja!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:53

Dat is toevallig! Lachen
Maar het ging nu al reuze goed hoor!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:02

He Laris, toppie dat het goed ging !! OK dan! Veel succes alvast succes voor de volgende x-ren!! Haha! Ben benieuwd naar foto's Haha!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 19:19

Ja, ik ben er ook blij om! Lachen Dankje, ik zal mijn best doen nu wèl lukkende foto's te maken Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:03

Nou, ik was er beide keren bij. Gister niet de hele tijd maar toch. Tong uitsteken
En het zag er echt onwijs netjes uit hoor! Je had haar heel braaf aan het lopen. En gister ging het ook nog eens heel netjes!
Jullie zijn een super leuke combinatie! Je deed het echt super hoor. Cherrie is een hele moeilijke pony!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 20:08

Dankje Bloos Ik vond het zelf ook wel goed gaan, ze is idd. niet de makkelijkste Haha!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:32

Gefeliciteerd Lala!
Heel veel plezier met Cherrie, en ik kom wel een keer kijken!

P.s. Jij hebt er een en ik ben er een kwijt..

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 20:55

Dankje! Lachen Je mag zeker een keertje mee gaan kijken hoor!

Oh.. wat erg Verdrietig Die lieve Forrest... wat erg voor je meis Ach gut;(

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 13:22

Sjeees! Wat gaat dit snel omlaag zeg Schijnheilig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 16:27

Heb al een foto van haar gezien, en ze is superlief Lovers
Leuk dat het zo goed gaat, zo te zien passen jullie bij elkaar Knipoog

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 18:25


oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:10

Hey is het nu je verzorgpony of je ga je nog een paar keertjes rijden?
Gaaf zeg! het is idd een hele moeilijke snelle pony, heb er wel eens mee gesprongen. Tong uitsteken Misschien zie ik je nog een keer op stal. Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:48

Hoi Larissa,
Bij deze dan officieel welkom op onze stal! Knipoog
Ik ben Mieke, dat meisje met die vosmerrie die een keer op stal was toen jij er ook met Cherrie was, ik weet niet of dat dat 1 of dag 2 was... Ik sta tegenover Cherrie!
Heel veel succes en plezier met Cherrie, en inderdaad, het is niet de makkelijkste hoor! Mocht je een keer vragen of hulp op stal nodig hebben en Malou is er niet, dan kan je het altijd aan me vragen.. Lachen

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 22:11

oester"]
Hey is het nu je verzorgpony of je ga je nog een paar keertjes rijden?
Gaaf zeg! het is idd een hele moeilijke snelle pony, heb er wel eens mee gesprongen. Tong uitsteken Misschien zie ik je nog een keer op stal. Lachen
[/quote]

Nou ik weet niet wat er met "verzorgpony" bedoeld word Haha!
Maar ik ben nu gewoon haar bijrijdster

[quote="Koortje schreef:
Hoi Larissa,
Bij deze dan officieel welkom op onze stal! Knipoog
Ik ben Mieke, dat meisje met die vosmerrie die een keer op stal was toen jij er ook met Cherrie was, ik weet niet of dat dat 1 of dag 2 was... Ik sta tegenover Cherrie!
Heel veel succes en plezier met Cherrie, en inderdaad, het is niet de makkelijkste hoor! Mocht je een keer vragen of hulp op stal nodig hebben en Malou is er niet, dan kan je het altijd aan me vragen.. Lachen


Dankjewel Knipoog
Ik denk dat ik jou wel heb gezien dan. Ik heb even in je profiel gekeken, en ik heb je volgens mij wel gezien, ja Haha!
Het lijkt me ook reuze gezellig op stal En het gaat allemaal vast wel lukken! OK dan!