Ben bij SPLASH geweest !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Ben bij SPLASH geweest !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 17:39

Hey Allemaal !

Ik ben net bij Splash geweest, in mijn vorige topic had ik verteld waarom ie weg was.nog te laten staan waar ie stond, bij mij dus Schijnheilig , maar helaas is dat niet zo gelopen.

Om kwart voor 2 kwam ik op de stal aan, eerst ff vragen of het hier wel was, niemand wist er iets vanaf, toen kwam Mark aan lopen en die zei tegen me; Je wilt zeker weten waar Splash staat... nou toen kon ik ff niet meer praten en toen ben ik huilend bij Splash in de stal gekropen...

Mark heeft me getroost en heeft mij het hele verhaal verteld, en heeft mij beloofd dat ik altijd langs mag komen , en als Splash over een paar weken verkeersmak is dat ik hem altijd van stal mag plukken en met hem mag gaan rijden ! En ik mag ook altijd met hem in de bak rijden !
Toen ben ik ff op Splash geklommen in zn stal en heb daar een half uur boven op hem gezeten , toen kwam Mark aanlopen met een halster, zijn we naar buiten gegaan en heb ik Splash helemaal gepoetst.. en hij was ZOO lief.. hij bleef maar kusjes geven en bij me staan, alleen had ie wel ff mn duim te pakken en die is nu dik met een bloedblaar.. maar dat geeft niet *LOL*

Toen zijn we nog ff een rondje buiten met hem gaan lopen , en echt ; het is onvoorstelbaar, maar Splash is zo rustig en hij raakt steeds beter gewend aan de autos... ik heb hem de helft van de tijd vastgehouden , en het ging errug goed... ik was echt verbaasd en had dit echt niet verwacht.. Lovers Alleen het schrikkerige is nog niet helemaal over, Mark gooide balen hooi naar beneden vanaf de hooizolder en Splash stond bij mij buiten , toen schrok ie zo dat ie helemaal knikkende knieen kreeg...dat is echt typisch Splash Lovers

De stal valt opzich best mee, het is er nog wel een rommeltje , maar ze zijn er hard aan het klussen om alles weer netjes te krijgen !

Ik had beloofd om fotos te maken, en hier zijn ze dan Cheese!

Afbeelding
Zo blij om hem weer te zien , heb een half uur op zn rug gezeten

Afbeelding
Hey.. ben je er nog ?

Afbeelding
Hé wat leuk , ik ben buiten..

Afbeelding
Lekker poetsen...


Helaas klopte het verhaal wat ik heb gehoord niet helemaal het is niet zo gegaan als ik gehoord heb, het was eigenlijk de bedoeling om Splash
Afbeelding
Mn broertje helpt ook nog ffies.. wat is ie weer mooi wit hè ?

Afbeelding
Ik ben aan het bedenken hoe ik hem in mn zak kan stoppen en mee kan nemen Knipoog

Eén ding is duidelijk :
SPLASH EN IK GAAN NOOIT MEER UIT ELKAAR !

Splash.. ik hou van je Lovers En Mark.. BEDANKT ! OK dan!

Samantha Lovers Splash

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:59

sorry maar ik kan echt aan heel je verhaal geen touw vast knopen...

hoe dan ook, fijnd at je splash weer gezien hebt

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 19:03

Zo onduidelijk is het toch niet ? Er staat alleen een zin tussen de fotos die er niet hoort ? Verder is het toch duidelijk ? Haha Tnx Anyway Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:11

Maar wat is er nou precies gebeurd? Ik heb je andere topic gelezen en de eigenaar heeft het paard dus meegenomen naar een andere stal?
Ik vind het erg sneu voor je en voel erg met je mee, maar ik zou het als eigenaar van het paard niet bepaald op prijs stellen als je op bokt laat weten wat je van hem denkt... Hij heeft het paard vast niet gekocht met het idee het paard te verwaarlozen en er nooit heen te gaan. Misschien heeft hij het een hele tijd verschrikkelijk druk gehad en kan hij nu zijn leven weer oppakken en met Splash gaan trainen.
In ieder geval heel erg fijn dat je Splash nog gewoon kan blijven verzorgen. Ik zou echter op bokt iets discreter omgaan met je mening over de eigenaar. Je mag zeggen wat je wilt zeggen natuurlijk, maar zeg het dan in zijn gezicht... dit is ook zo achter zijn rug om.
Ik vind het wel een gaaf paard trouwens. Heeft hij een vlek op zijn borst? (of was dat vies?)

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 19:14

Ja hij had hem dus meegenomen naar een andere stal, maar het is dus allemaal een beetje een misverstand geworden, kan er ook niet te veel over zeggen op bokt... maar ff over die uitspraken over hem ik ben er ook niet bepaald trots op wat ik gezegd heb , dit is ook omdat ik nu pas het echte verhaal weet , ik heb nu ook aan de moderator gevraagd om het topic te verwijderen !

Die vlek hoort daar haha , het is een painthorse en hij heeft op zn kont om zn staart ook een hele vlek zitten, en hij heeft een wit en een grijs oor...

Ben ook erg blij dat het zo is gelopen ! Haha!:D:D

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:12

Wat tof zeg, dat je zo vaak naar hem toe mag gaan etc Haha! Veel plezier!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 21:18

Dankjewellll .. zal zeker gaan lukken *LOL*

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:40

echt leuk dat het zo goed is afgelopen Lachen
veel succes met em Haha!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:19

ik ben blij voor je !!!!!!!!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 20:27

dankje wel !!!! Ik ook voor mezelf Schijnheilig Ben zo blij dat het zo is gelopen en ik hoop echt dat Mark nog ff hard aan de slag gaat met zn stallen en dan is het wel te verdragen dat Splash niet meer bij me is.. ik ga volgende week zondag (7 december) weer naar hem toe :j

Samantha Lovers Splash

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 20:58

De fotos doen het niet meer heb ze ff op een andere site gezet :

Afbeelding
Zóó blij om hem weer te zien ! Heb een half uur op zn rug gezeten

Afbeelding
Hey.. ben je er nog ?

Afbeelding
IK HOU VAN JOU!

Afbeelding
Hey wat leuk.. ik ben buiten !

Afbeelding
Heb ik geen mooie kont met die vlek erop ?

Afbeelding
Knuffelen en poetsen , mn broertje helpt ook mee

Afbeelding
Hier bedenk ik hoe ik Splash mee kan nemen in mn zak *LOL*

Okey dit waren ze dan Lachen

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:21

Huh ze doen het juist wel toen je ze de 1e keer erop heb gezet maar die hieronder doen het niet Scheve mond
Maar zijn die stallen van mark dan?

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 17:03

Ik snap er nix meer van naja nu staan ze er maar 2x op *LOL*

Ja het hele stallencomplex is van mark.. het is een inimini manege !