Manege de Bongerd...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Manege de Bongerd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 17:52

Ik ben hier 2 jaar op ponykamp geweest. Ik zelf vond het super leuk!
Maar wie kent deze manege nog meer of heeft leuke of minder leuke verhalen over deze manege. In ieder geval zet het hier maar neer Haha!:D

Fenna :+:


Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 09:39

Ow wilt iemand dat stukje van de bongerd hier neer zetten? Ik heb Bit namelijk niet
Ik vond toen ik daar op ponykamp was het heel gezellig. Leuke leiding en de paarden vond ik ook leuk. Alleen ze moesten idd de hele dag met het zadel en hoofdstel instaan. Dat is wel minder. Maar het terrein om de manege heen is erg mooi. Waar je slaap met ponykamp is ook goed en je krijgt er dan goed te eten! (krijg je niet op alle maneges....)

Fenna :+:


Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 14:57

Tja vanuit mijn ogen gezien vind ik het wel een leuke manege maar dat komt omdat ik er met ponykamp ben geweest. Dan ervaar je de manege toch anders als dat je er 1x rijd ofzo...

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 21:57

Kayla schreef:
:x

Als dat pleistertje eraf gaat dan gaat er wat gebeuren Schijnheilig Tong uitsteken Clown

Kent iemand trouwens Spirit? Staat ook op manege de Bongerd. Heb ik 2 jaar geleden met ponykamp op gereden en vond het zo'n lieve pony. Hij is nou geleast maar weet iemand hoe het met hem is? Of heeft iemand nog leuke verhalen over Spirit of clio?

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 22:31

Kayla"]
[quote="Maikuh"][quote="Kayla schreef:
:x

Als dat pleistertje eraf gaat dan gaat er wat gebeuren Schijnheilig Tong uitsteken Clown
[/quote]

Zit er met supersterke lijm op Cool

Ik heb Spirit ingereden.
[/quote]
Leuk zeg! Hij is vooral grappig buiten Tong uitsteken
Ik heb hem het hele ponykamp zonder bit moeten rijden omdat hij gescheurde mondhoekjes had. Ging wel hard in het bos Schijnheilig

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 22:34

Ja ook erg fijn dat hij nu geleast is. Dat meisje is erg goed voor hem wat ik zo begrijp. Ik was vorig jaar weer op de manege en dat meisje was kei aardig over Spirit en ik heb ene tijdje met haar staan praten.

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 22:01

Ik vond het altijd wel meevallen met het vrijrijden.. Wij hadden er vorig jaar helemaal geen tijd voor! Het was ook erg warm dus niemand had er ook zin in...

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 22:01

JoyLady schreef:
Voor de mensen die hier de Bongerd dus wat beter kennen, ik ben ff een naam kwijt van een beestje daar. T was een zwarte (volgens mij) of heel donkerbruine e-pony. Er staat me iets van bij: Zeppa of Zappa ofzo.... kan dat kloppen?? Ik vond m zow cute, hoe gaat het met dat beestje?? (hij was wel wat lui, maar k vond het een schatje Lovers )

En dan nog wat: ik wil er graag op ponykamp, maar 1 van de reacties hierboven stond: 'iedereen is bang voor lamijer' is dat zo'n erg mens?? Ik bedoel, ik kan (als ik merk dat mensen heel veel gezag hebben en zo bulderen, of constant rot en kattig tegen me doen) behoorlijk in mezelf gekeerd raken, dan voel ik me écht niet lekker. Is dat echt zo'n 'commandant leger' mevrouw?? Want dan zoek ik wel een ander kamp Scheve mond

Ik vind het wel meevallen. Ik vind Mevr Lamijer wel aardig. Ik kom uit Limburg en ik ben een keer wezen kijken op de manege voor het ponykamp en ze deed toen kei aardig. Erg lang mt haar staan praten en we kregen gewoon drinken en al... Ook toen ik dit jaar weer op ponykamp kwam herkende ze me nog. Meneer Lamijer ken ik niet zo goed maar die is wel wat strenger volgens mij.. Er was een meisje op ponykamp toen en die had het erg bont gemaakt dus toen was hij ook echt kwaad. Maar hoe hij verder is weet ik niet want ik ben er maar 2weken geweest. Niet lang genoeg om mensen goed te leren kennen..

Ow jah een andere tip voor een ponykamp is manege Bergemo Tong uitsteken Ga ik weer heen dit jaar Hyper!

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 14:26

Dat is een duidelijke mening... Lachen

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 22:45

Irishcoffee schreef:
Ik sprak net een vriendin (anne-marie) die al jaren op de bongerd rijdt
en ze wilde graag even wat zeggen, omdat ze niet op bokt zit doe ik t even voor 'r :

anne-marie:
Ik rij zelf op de manege en ik vind dat het wel mee valt met die vermagerde paarden. Alleen in de ponykamp weken zijn ze iets te mager misschien, maar als ze echt mager zijn gaan ze op rust in een weilandje vol gras. en je moet wel bedenken dat deze manege paarden het al jaren op deze manier doen en het dus echt wel aan kunnen. ps. de stallen worden elke week verschoond
ps 2: Zeppa (is een merrie....) is lichtbruin en niet donkerbruin of zwart.

Ik heb bij Anne-Marie dit jaar op ponykamp gezeten!!!! Haha!:D:D Was een lieve en leuke meid! Lachen Wel lol mee gehad!

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 15:07

Gail schreef:
Ik vond het een stinkmodderzooi. Geen reclame voor het gemiddelde manegebedrijf. Daarom ben ik zo benieuwd naar de Bit!!!

Ik eigenlijk ook. Kan iemand dat stuk er hier opzetten?

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 13:03

Ow dan heb je ook geen leuk ponykamp
Moet je naar manege Bergemo gaan.. Is wel leuk daar Tong uitsteken Neujh ik ben geen reclame aan het maken hoor Schijnheilig

Fenna :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, GoogleAdsense, MairiMacBran, MirjamRobin en 56 bezoekers