Gezocht: Safjoen, Haflomerrie, geb. 1970

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Gezocht: Safjoen, Haflomerrie, geb. 1970

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 21:42

Hoi,

Van de week vroeg mijn moeder zich ineens af of mijn oude (verzorg)pony Safjoen (of Savioen?) nog zou leven. Ik denk het haast van niet, maar ik ben eigenlijk toch ook heel benieuwd hoe het haar vergaan is. Misschien heeft iemand van jullie haar gekend.

Safjoen is geboren in 1970. Het was een Haflo merrie (kruising arabier x haflinger) van ca. 1,40 m. Ze had de kleuren van een haflinger. Het was een goede, fanatieke springpony. Ze is omstreeks 1977 verkocht vanuit Gelderland naar Drenthe. Ik heb haar daarna geloof ik nog 2 keer terug gezien, als ik me goed herinner bij 2 verschillende eigenaren. Eén keer was in Borger.

Mocht iemand hier iets bekends voorkomen, laat het me a.u.b. weten. Ik zou graag weten hoe haar leven verder is verlopen.

Groetjes
Wilma

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:20

Als ik eerlijk mag zijn dan is hij nu 33 jaar. Het zou kunnen maar de kans is erg klein.
Succes iig.

branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 20:38

Daar ben ik me ook bewust van. In theorie is het best mogelijk dat ze nog leeft, maar hoogstwaarschijnlijk niet. Het gaat mij er ook eigenlijk meer om om te horen hoe het haar in haar verdere leven is vergaan. Een aantal jaren nadat ze verkocht was, heb ik haar via een berichtje in de Hoefslag weer teruggevonden en ben er toen ook naar toe geweest. Dat was trouwens best moeilijk. Dan zie je een ander meisje bezig met de pony die vele jaren jouw maatje was. Nu heb ik gelukkig eigen paardjes en kan dus zelf beslissen of ze (dus niet) verkocht worden.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 11:20

branki schreef:
Een aantal jaren nadat ze verkocht was, heb ik haar via een berichtje in de Hoefslag weer teruggevonden en ben er toen ook naar toe geweest.


ben je al bij dat meisje terug geweest? misschien weet zij waar de pony naar toe is gegaan en via die mensen kun je dan weer proberen verder te zoeken! succes

branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 20:04

Ik weet dus niet meer hoe die mensen heten. Het is ook al meer dan 20 jaar geleden.