Harrie Hoevers langs geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Harrie Hoevers langs geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 22:44

Vandaag kwam bij onze pensionstalling Harrie Hoevers. Ik had hem ook voor Barbiano laten komen. Barbiano heeft nog steeds wat problemen. Barbiano bleek vast te zitten in zijn nek en in zijn rug en van zijn heupen had hij ook last. Hij vindt het ook niet fijn als ik hem in zijn flanken poets of aanraak. Dit bleek te zijn van zijn castratie waar hij nog steeds last van heeft. Op het emotionele vlak. Hij wil sinds hij geen hengst meer is ook niet meer showen maar gewoon 'normale' dingen doen. Ik had gisteren de beslissing genomen om te stoppen met lessen met hem omdat hij voor mijn gevoel dit niet leuk vond. Bleek dus een juiste beslissing. Voor de rest had hij het goed naar zijn zin op de stal en was het een eenling. Onze merrie vindt hij wel leuk zolang ze maar niet te opdringerig is.

Ik had hem dus niet voor Cartuja laten komen maar toch gevraagd of het nodig was. Bleek dus wel zo te zijn ze zat vast in haar hals en haar rug en er was iets met haar achterbeen. Hij vond het een ontzettende ondeugd dametje wat ze uiteraard ook is. Heel haar koppie straalt dat uit. Mijn moeder moest naar een manueel therapeut want ze pakt de teugel op links te erg vast, omdat ze zelf vast zit, en daardoor gaat Cartuja ook vastzitten. Ze vindt het erg leuk om te showen en ook om straks wedstrijden te gaan rijden. Ze had geen mentale problemen en vond alle aandacht erg leuk.

Een erg interessante dag en zeker een aanrader voor paarden met problemen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:03

Ik denk dat ik al een jaartje of 2 nu met mijn paarden naar hem ga of hem langs laat komen. echt een supervent.En het helpt ook altijd heel erg goed.Ik ben zelf ook gedaan en sindsdien gaat het met rijden ook wat beter ik zat zelf erg scheef vanwege een stugge kant wbt mijn spieren. Dat is nu verholpen en het rijden gaat een stuk makkelijker