gister les met Jellie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 11:28

Gister dus de 2e keer weer les, nadat ze kreupel was geweest.
Vorige weke niet gesprongen en vandaag wel, na 5 wken weer gesprongen, ze was lekker pittig.
Niet erg nagevelijk, maar de laatste 20 minuten wel!
Had me neiuwe zweetdeken meegenomen omdat ze vorige week dus ook zeik en zeiknat was!
Vorige week zat ik errug twijfelig op haar, maar nu had ik mezelf laten beloven: je gaat relaxed op haar zitten en niet denken: ohw dara aknz e vans chrikken en blablabla.
Dat heb ik duz ook gedaan en ze voelde vertrouwt aan, hetw as een heerlijk gevoel!
Het laatste kwartier gingenw e zoals gewoonlijk springen, gelijk een dubbelsprong eerst laag beginnen, steeds hoger.
Ze vloog er telkens in een lekker verzameld galopje opaf, ik hied haar in omdat ze anders ook nog over het schot heen zou springen, haha.
Hendrik (instructeur) zei ook dat ze lekker sprong.
Ze heeft voor de 1e keer es NIEt gesteigerd of gebokt. Michelle ging met Heros de hele tijd achter me aan, met haar ging het ook sUPER goed!

ik ben zow trots op haarr! nu ben ik dus niet meer bang voor haar! Ik heb nu zelfs zin in morgen, dan heb ik priveles, ga ik ook ff springen denk ik!

ik ben zow blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Maaike-

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 11:41

Leuk dat je zo'n leuke les heb gehad!!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:20

Fijn dat je niet bang bent zeg! Eindelijk van dat ellendige gevoel af, super! Party!!