Tuiger meets Fjord!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 23:42

Zooo, de kleine vakantie voor Jelka is begonnen! Party!! Een aantal weken nodigde Ilona (Jurga) mij uit om eens met mijn fjord Jelka bij haar op stal te komen voor een paar dagen om een paar mooie buitenritten te maken.

Vanavond heb ik jelka naar Lunteren gebracht en heeft ze kennis kunnen maken met Superjurga! Lachen Ilona zei al dat Jur een hekel had aan Fjorden. Hmm, nou, dan kent ze mijn koele kikker jelka nog niet! Haha! Ze konden even aan elkaar wennen in de bak. Natuurlijk hielden we ze allebei wel even vast. Ilona zei dat Jurga dus echt lelijk kon doen als ze even aan elkaar roken. Tja en wat gebeurde er!!?? He-le-maal niets! Haha! Ok ok, Jur wilde zich eventjes netjes voorstellen door even een hand te geven dmv het optillen van een voorbeen, maar daar was ook alles mee gezegd! *LOL* Hierna maar even allebei los in de bak waarna de dames lekker begonnen te snoepen van het gras wat langs de bak stond. "Jur... ga jij in die hoek staan, dan ga ik wel aan de overkant staan en dan ontmoeten we elkaar wel in het midden" Lachen Nadat de dames zich hadden volgepropt mochten ze weer naar binnen. als eerste ging Jur de bak uit en Jelka had zoiets van "MIJN MAATJE!!!! WAAR GAAT DAT HEEN!!!???" het leek werkelijk alsof ze nu al niet zonder die tuiger kon. Vind dat een goed teken, betekent vast dat het vriendinnen kunnen worden Sigaar

maar goed, morgen staan we weer om half 8 in de stal om de paarden voor te bereiden op een lekker lange buitenrit naar de hei!!! Party!! Dus misschien morgen een verslag van de rit! Iloon...????

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 23:51

Ah wat gaaf zeg! Die coole kikker Jelka, echt makkelijk hoor zo'n beessie! Lekker voor jullie hoor even een paar daagjes naar buiten, je kan de afleiding wel gebruiken denk ik *LOL*

Gaat ze nou ook mee op de lunterenrit??? Heb je nog een beessie over? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 06:58

Hai allemaal!
Ja, idd stelde Jur zich netjes voor, incl. schreeuw. Bitchy horsy. Maar viel me idd mee aan het begin dat ze niet meer deed. Wel lief hoor! Maar was echt fun dat Jurga dat net ff deed toen ik erop zat zonder zadel haha, zo'n vaste zit heb ik dan niet Knipoog . Son en ik zijn errug benieuwd hoe de conditie van Fjordentank nu is hoor! Ze was gister al bijna onhoudbaar! *LOL* Maar ik ga zo richting stal. Vandaag buitenrit en boktmeeting!!! Verslag volgt natuurlijk!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:20

Gaaf! Maarten moet ook ens een keer mijn kant op komen hoor. Zodra ik Barley een beetje in de hand heb hihi.

Heel veel plezier samen hoor. Ik wacht op het verslag

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:31

heey leuk dat belooft nog wat dus als ik de 9de kom rijden *LOL* en dan de volgende dag meteen de lunteren meeting!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:46

Jullie zijn op dit moment lekker aan het rijden en ik zit 7 hoog in een saai kantoorgebouw. Bah, wat is het leven oneerlijk. Jammer dat het niet zo zonnig is als gisteren, maar het is tenminste droog. Hopelijk bij jullie ook. Ik wacht nu op het verslag van de eerste dag! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:55

Is gepost.... over een klein poosje haha, ik zal het zo schrijven voor alle ongeduldige mensen. De Boktmeeting ging niet door, vandaar dat ik thuis ben.... Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:57

Ik ben ook benieuwd hoe jullie rit is gegaan en of Jelka het niet te vermoeiend vond!
Anders kan je haar misschien toch meenemen als je bij ons langskomt in Heerde! Haha!