Achter mijn rug om marilyn rijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:59

Toch met de eigenaresse praten.
Al zou je je aanstellen, wat dan nog? Als ik eigenaar was zou ik graag willen dat je dat aan mij vertelde. Het belang van het paard gaat voor en ik zou niet willen dat hij soms 2 keer per dag en soms helemaal niet wordt gereden.
Bovendien vind ik dat jij meer rechten hebt, het is jouw verzorgpaard en dat doe je langer dan zij daar komt.

Ik zou hartstikke link worden als er iemand aan mijn verzorgpaard zouzitten Boos! , dus ik vind dat je nog aardig bent.

Het allerergste wat er volgens mij kan gebeuren, is dat de eigenaresse vind dat die ander beter kan rijden dan jij, maar je hebt net zelf gezegd dat dat niet zo is. Dus diep ademhalen en gaan praten OK dan! en dan komt het vast goed.


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:24

vikki"]
[quote="essie79 schreef:
Bovendien vind ik dat jij meer rechten hebt, het is jouw verzorgpaard en dat doe je langer dan zij daar komt.

Ik zou hartstikke link worden als er iemand aan mijn verzorgpaard zouzitten Boos! , dus ik vind dat je nog aardig bent.



Van dit soort opmerkingen gaan mijn haren werkelijk recht overeind staan... Het is nog altijd de eigenaar die alle rechten heeft en als de eigenaar het goed vindt dat er meerdere mensen op zijn/haar paard rijden dan is het dus ook goed. Als ik een verzorgster/bijrijdster had voor mijn paard die pissig werd als er af en toe een ander op MIJN paard zou rijden dan is dat heel jammer maar dan heeft ze 2 keuzes; het accepteren of mijn paard niet meer bijrijden. Heel jammer maar als verzorg(st)er/bijrijd(st)er moet je toch accepteren dat het de eigena(a)r(esse) is die de beslissingen neemt. elkaar omgaan dan je nodeloos te
[/quote]

Je maakt toch afspraken met elkaar? Het is de eigenaar die beslissingen neemt, dat snap ik ook. Maar dan moet ze de beslissingen die ze neemt wel naar jou toe communiceren.
Als ik iemand heb die mijn paard verzorgt en ik laat zonder dat ik dat haar laat weten iemand anders erop rijden met als gevolg dat zij voor niks komt, zou ik mezelf een behoorlijke trut vinden.
Ik heb een eigen paard en nog nooit het paard van een ander hoeven verzorgen. Ik kan me dus over het algemeen beter identificeren met de eigenaar.
Ik ken ook de verhalen over bijrijdsters die dingen doen waar jij het als eigenaar niet mee eens bent, niet meer komen opdagen enz.

Maar in dit geval vind ik dat je als verzorger wel recht hebt op een beetje duidelijkheid. Ik zou niet graag voor niets komen.


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:22

Heb ook nog nooit met een bijrijder te maken gehad, maar dat lijkt me ook moeilijk idd.
Ben eigenlijk hartstikke verwend, dus er komt bijna niemand op mijn paard, als ik niet zeker ben dat er iets verbeterd word,(of iig niet verpest)

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, frutsel05, joyce83, KleinBoefje, marloesxx, xxIsaa en 46 bezoekers