Seven is gearriveerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 20:17

Vanochtend zijn we eigenlijk veels te laat weggegaan......zul je altijd zien Haha! We moesten dus naar Den Haag, maar echt een duidelijke routebeschrijving hadden we niet. Na een tijdje zoeken hadden we het toch gevonden Haha! Toen hebben we Indy uitgeladen (moest mee omdat Seven niet alleen kan op de trailer), ze was nogal stijf van de lange rit. Ze hebben ff kennisgemaakt, en toen weer op de trailer gezet, Seven eerst, en Indy daarna. Ze waren helemaal Lovers , gelukkig maar. Ze hebben met z'n 2-en op de terugweg ongeveer hooinetten leeggegeten Vork , maar ze waren heel rustig, en kwamen amper bezweet aan op stal. We hebben ze eerst ff losgegooid in de bak, kijken hoe ze tegen elkaar zouden doen Haha! Daarna hebben we ze in de wei gezet, in de kudde. Indy was helemaal blij dat ze weer terug was, en Seven keek zijn ogen uit! Hij durfde eerst niet goed, later toch wel, en heeft ie met alle paardjes kennisgemaakt. Zoals het er nu uitziet gaat het allemaal heel erg goed, en wordt hij geaccepteerd door elk paard. Morgen ff kijken of hij geen trappen heeft gekregen, want dat soort dingen komt bij hem natuurlijk extra hard aan(wegens de attaxie).

Ik zal zo snel mogelijk foto's maken, heel misschien dat dat morgen al kan, anders dit weekend!!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:40

Wat goed dat ie word geaccepteerd door de kudde!! En fijn dat ie vriendjes is met Indy Lovers
Heel veel geluk met hem!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:41

Gelukkig is het allemaal zo goed gegaan Party!! Arme Indy die moets natuurlijk extra lang in de trailer *LOL* Waar heb je ze nu staan op een weitje of nog steeds bij die kliniek??

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:42

fijn dat hij vrienden is met indy ja!!
ooh ik ben zo blij voor je zeg

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 20:47

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit paardje naar de slacht wouden doen..... Verdrietig Ik ben heel er glbij dat ik hem heb kunnen redden, ook al zal ik er misschien nooit op kunnen rijden. Ik ben ook blij dat de reis goed is gegaan, en we heelhuids over zijn gekomen! Morgen weer ff checken of alles nog steeds zo goed gaat Haha!

Ow ja, ze staan nu gewoon weer in de wei, waar Indy eerst ook stond voordat ze naar de kliniek ging.

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:17

Ik vind het echt heel goed van je dat je zo'n paardje hebt geredt!
En mooi dat het zo goed is gegaan!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:07

Leuk!!! ik ben echt blij voor je!! en helemaal voor seven, nu heeft hij nog een heel mooi leven voor zich, en anders.. Verdrietig Super wat je voor hem gedaan heb!! en gelukkig dat hij al vriendjes is met Indy! en dat hij geaccepteerd word door de kudde!!
Ik wacht op je foto's *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:09

He, wat leuk dat het al zo goed gaat. Ik vind het geweldig dat je hem de kans geeft om zo verder te leven!! Heel veel plezier en succes met hem!!! Party!! Party!! Party!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 22:09

dank jullie Bloos Voel me nu best heppie, kan niet wachten tot ik er morgen weer heen kan, kijken hoe hij de nacht is doorgekomen Verward En heel misschien maak ik morgen snel een paar foto's, maar dat weet ik nog niet zeker...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:14

wat leuk dat india en seven het zo goed kunnen vinden
ik vind het ook kei goed van jou dat jij dit paard een kans geeft op een goed leven...
hele veel succes ermee

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 00:02

Hee manon!! Goed joh! Heb je haar nu eindelijk! Party!! Fijn te lezen dat het allemaal zo goed gaat Lachen

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:47

Wat fijn dat 't gelijk zo goed ging!

Hoe gaat 't nu?
Is 'ie al aardig gewend en heeft 'ie geen klappen van de andere paarden gehad?

Ik ben benieuwd naar je foto's!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nouvel op 2001-10-25 12:48 ]</font>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 13:40