liefdesverdriet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 17:42

tenmisnte,zo voelt het. Ben donderdag en vrijdag bij mijn oma geweest. Hier heb ik mijn geheime vriendje weer gezien...Carolina's Lord Cyrus, ene Welsh cob.
Hij loopt Z2 dressuur, heb donderdag dressuurles gehad. Ging echt goed, je moet hard werken maar als hij gaat dan gaat hij. Liep zo lekker,aan de teugel en echt op zijn Welsh Cobberigs.
Vrijdag ben ik naar buiten geweest, hebben over het military terrein gereden(woont in Boekelo). Eerst was hij heel rustig, totdat we bij de waterhindernis kwamen. Hij wou het water niet in, ik wel. Beetje gevecht gehad, hij werd zo fel. Dan gaat hij keihard draven, superveel knieactie en is heel makkelijk te sturen,alleen erg moeilijk te stoppen. uiteindelijk is het gelukt,met een grote sprong ipv rustige pasjes Haha! Daarna was hij wakkeer en behoorlijk heet, heel sterk,stappen was niet van toepassing en op ene gegeven moment de piaffe wel *LOL* . En ik, reuzeschijterd, von het heerlijk en absoluut niet eng. Ik wil mijn cyrusje...We zaten dus een beetje te kijken naar nog een paardje,als (wanneer)we gaan verhuizen dan en ik weet wel wie. Alleen een probleempje:hij wordt door iemand gereden, is zo goed als haar paardje en zal dus nooit van mij worden.grr

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:04

jeetje wat naar dat hij niet te koop staat ofzo maar je zou je wel heerlijk hebben gevoeld om zijn rug
gelukkig dat je er nog wel op hebt gereden.. misschien lukt het wel als jullie gaan verhuizen voor een heel goed tehuis Verward

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:33

Wat jammer dat ie niet te koop komt. Weet je ik ken hem, hij liep als veulen bij Carolyn Bachmann te Surrey en ik heb hem bij een bezoek toen in de weide zien lopen. Volgens mij heeft Mevr. Poldervaart hem grootgebracht of heb ik dat mis.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 17:17

O jee, voor zover ik weet heeft ze hem niet grootgebracht maar dat weet ik niet eens zeker Bloos Trouwens..dat heeft ze wel, toen heeft ze hem verkocht en omdat hij een beetje dampig was weer teruggekocht want zijn eigenaresse wou er 10.000 voor of het zou afgelopen zijn Frusty .
Het gaat er niet echt om of hij te koop staat, klinkt stom,maar als zij er niet op zou rijden zou ik hem zo mogen hebben, iig thuis mogen hebben, ook al blijft hij dan van haar. Op papier is het wel de pony van mijn oma, maar in de praktijk van Barbara en dat kan ze dus niet echt maken Scheve mond\