Prinsenstaddressuur UITSLAG !!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 09:40

Wendy met Practival magic werd met 94 punten 13-de en daarmee een goede score in het goede deelnemers veld.
Linda met mijn paard Pablo werd met 86 pnten 37-ste..... Helaas het zat ons niet mee. De singelstoot van mijn zadel brak tijdens losrijden, en tja een reserve zadel heb je nou eenmaal niet bij je. Na veel worstelen met een gaatjestang die na een gaatje ook stuk was konden we eindelijk het losrijden voortzetten. Maar uiteraard te kort en rommelig. Linda en Pablo deden super hun best, maar Linda vergat te rijden en reed een te braaf proefje. Netjes, dat wel, maar normaal kan Pablo veel actiever en flitsender door de baan..... Maar het was een fantastische ervaringen voor ons alle drie, we hadden nog nooit met zo iets meegedaan en Pablo had zo zijn eerste uitje.

Wel mijn oprechte complimenten voor het losrijden van Wendy. Zelden iemand zo los een paard zien rijden, zo mooi over de rug en soepel als jou paard liep! Helaas niet je proef kunnen zien, want wij waren aan het stunten met een singelstoot.

En nog een zoek vraag: WIE o WIE heeft er eigenlijk foto's staan maken afgelopen zaterdag. Je komt me bekend voor, maar ben ff kwijt wie je bent. EEEEENNNNN graag zou ik die foto's van je willen nabestellen!

Het was dus een leerzame dag.


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 14:27

Geen Anky, wel Marco Lambooy, Patrick van der Meer, Jeffrey Heystek, en zo nog veel meer van die profs en semi profs (zoals Linda Drevijn, Peggie Smit, Suzan de Boer). En nog veel meer.


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 14:32

En ondanks de lage plaats van Pablo, nog steeds (semi) profs onder ons........ Party!!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 14:44

Via een roddeltante die daar ook rond liep, begreep ik dat nr 1 die voor veel geld gekocht was, nu voor 2 ton verkocht is...... Of dat waar is, mijn twijfels.
Beetje nieuwsgierig, bij wie lesde jij toen?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 14:54

Kan alleen je verhaal bevestigen betreffende Hans. Ook een leerling gezien van hem, brrrrrr zo slecht ging die om met haar paard.

Ik dacht dat die Krack C voor 25.000,= was gekocht, volgens de geruchten..... Dus er is minder winst op gemaakt dan ik dacht.

Van wie heb je nu les?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 13:35

Ik begreep het al dat jij het was....... was met mijn gedachten afgelopen zaterdag bij iets anders...

Mijn computer thuis is opgeblazen, dus wordt weinig internetten voor mij, vandaar deze late reactie...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Lugea, mooney, Myrthe_bz, tienus63 en 104 bezoekers