Toch maar gekozen voor de eerste bijrijder...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Toch maar gekozen voor de eerste bijrijder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 11:09

Hèhè, ik heb de knoop doorgehakt: ik heb een bijrijder gevonden OK dan! .

In mijn vorige topic 'nog geen bijrijder' vertelde ik dat iemand van de manege misschien ook wel wilde, maar die was nu tot de conclusie gekomen dat ze niet wist of ze wel voldoende tijd had. Dus als ik iemand anders wist, die dan liever. Toen heb ik maar de knoop doorgehakt en gekozen voor mijn eerste kandidaat! Ik weet zeker dat ze heel lief en betrouwbaar is voor mijn paard. En ik ga de eerste paar keer met rijden gewoon mee, dan kan ik haar wat aanwijzingen geven voor het rijden. Op zich heeft ze een mooie stille hand en is ze niet grof, dus ze kan ook niet veel kwaad doen. Toen ik na haar nog even op mijn paard stapte om haar nog een keer te laten zien hoe ik het doe, pakte mijn paard dit heel makkelijk op, toen ik de teugels pakte kwam ze niet omhoog ofzo, dat vind ik wel een goed teken.

Zucht... Lachen ben blij dat dit weer geregeld is. Wat een gedoe. Enneh... nog bedankt voor jullie reacties de hele tijd Lachen Lachen !

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:17

Fijn voor je!
Dat moet een flinke opluchting zijn lijkt me.
Ik hoop dat jullie samen een leuke tijd met je paardje gaan krijgen!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:19

Dat zal inderdaad een hele opluchting zijn.
Veel plezier samen en nu maar hopen dat je ook tevreden blijft.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:02

Goed zeg dat je de knoop hebt doorgehakt, veel succes dan maar verder Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:49

ja goede keuze denk ik. Wat anderen oook al geopperd hadden; als je voor het eerst op een paard zit, ga je niet gelijk van alles proberen, maar eerst even aanvoelen etc.....tenminste, dat heb ik wel altijd. Even wennen, en de 2e of 3e keer ga je 'ns wat meer vragen, tenzij het gelijk al heel fijn aanvoelt.
Leuk voor je, hopen dat het goed bevalt!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:09

moeilijk he? om oemand te vinden, vond ik ook tegenvallen, maar heb ook iemand gevonden nu. Ze gaat wel lessen volgen van dezelfde als wie ik les heb. Misshcien ook een idee voor jullie?