joepie,we hebben een bijrijdster!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

joepie,we hebben een bijrijdster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 19:35

ja,hoor na 2 maanden op internet te hebben geadverteerd is er nu een bijrijdster op mijn IGOR afgekomen. Tong uitsteken


deze kwamen na 2 maanden in de problemen en hebben hem na 6 maanden weer te koop op internet gezet.
DAAR kwam ik hem tegen en belde op of het inderdaad IGOR was.
EN JA HOOR,het was hem. OK dan!

ik heb hem teruggekocht met de bedoeling om hem weer op te heropvoeden en een goede baas weer voor hem te vinden die wel geschikt voor hem is!MAAR igor is een schat en heeft nooit meer een stap verkeerd gezet sinds hij bij bij de trailer uitkwam.hij was wel erg sterk geworden,maar nu naar een paar maanden zachte hand en training is het weer een heerlijke pony!!!

een vriendin die vroeger ook op igor gereden en ook gek Lovers op hem was rijdt hem nu 4 dagen per week en betaald de meeste stalkosten,dus voor de overige 3 dagen zocht ik nog een bijrijdster erbij die de overige stalkosten kan bijleggen.

volgende zomer kijkt mijn vriendin of ze in staat is om hem te kopen of te onderhouden als haar eigen pony.(in januari gaat ze officieel in ieder geval wedstrijden starten) dan kan zij hem kopen of wordt alsnog te koop gezet.

eindelijk voor de overige 3 dagen hebben we nu hopenlijk een geschikte bijrijdster erbij(het moet altijd nog blijken of beide het naar hun zin hebben).ze is 24 jaar,ex-student en zocht in de buurt een leuk bijrijdpony/paard. *LOL*

en toevallig.................IS ZE OOK NOG EEN BOKKER!

hihihihih.

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 20:48

bedankt voor de toffe reacties,

deze pony is van 2 1/2 jaar tot 5 jaar van mij geweest,ik heb hem moeten verkopen vanwege tijdgebrek toendertijd.ik had namelijk 11 ponys op dat moment en had niet de mogelijkheid om deze pony dagelijks te berijden,wat hij zeer zeker nodig had met zijn temperament.
na 4 jaar verkochten die mensen weer hem na er uitgegroeid te zijn.
helaas is hij toen aan een 8 jarig beginnertje verkocht waar hij juist NIET geschikt voor is,ze hebben het 6 mnd volgehouden en zetten hem toen ook te koop.
ik kwam hem dus weer tegen op internet en kocht hem terug met de bedoeling te heropvoeden en weer een geschikte eigenaar te vinden.een goede vriendin die hem toendertijd ook al bijreed en ook gek op hem was vond het misschien een idee om hem deze winter te huren van mij om te kijken of nieuwe baan+eigen pony samen gaat alvorens hem klakkeloos te kopen...zij kon hem 4 dagen doen en vandaar dat ik dus nog een bijrijdster erbij zocht voor de overige dagen en gedeelte stalgeld.

ikzelf rij er dus niet mee,ik heb al een haflinger,shetlander,ezel en een tijdelijk paard om te rijden,verzorgen en te betalen!

volgende zomer is hij weer te koop,liefst voor mijn vriendin en anders voor een ander geschikt iemand.

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Bielsje, BimAsSpi, hoogendroog, josien_m_, Kirrietje, Mark0919, senna21, Vagabondo, XladyX en 42 bezoekers