julius kampioen van de maand februari!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 18:36

Is wel super gaaf... Moet die Kampioen nog aan bepaalde eisen voldoen? Want dan geef ik mijn Joop en 'mijn' volle ook op!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 12:28

oh, ik heb een popupkiller gevonden (7 dollar betalen en je hebt 'm) je kunt ook de banners verkleinen tot één pixel.... Is ook een programmatje voor... Als je wilt kan ik het nog wel navragen hoe het precies zat. Pop-ups zijn echt vreselijk irritant, vooral omdat ze meestal qua kleur niet in je site passen...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 17:43

Naja, in mijn site kun je kiezen (bij mijn host pardon, moet ik instellen). Eentje is dus popups, nah, dat vind ik zelf niet te harden, dus ik maak er maar gelijk banners in mijn site van (onderaan). Dat moet in één van de frames staan. Is wel jammer, maar ja, nu gaan we dus zoeken naar zo'n programmatje waarmee je ze helemaal kunt deleten... Ha ha! Toch wel handig voor text e.d. om een gratis host te zijn...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:10

Nou drukte ik dus op quote, Want ik vond dat zinnetje van Bart wel lachen...

Gratis is leuk, maar hacken is nog leuker...

Niets is gratis nl, heel veel mensen betalen de KPN om op het internet te zitten, maandabbonnementen bij de casema etc... Nou, laat die dan zorgen voor gratis space, doen ze niet... DDS is trouwens wel gratiz, maar helaas ondersteunen ze daar ook geen fiets.. Sloom, en echt niet te volgen zo vaag als die mensen daar zijn... Had een keer een probleem met mijn mail (DDS is mijn pop server), moet je die lui horen raaskallen, lezen niet eens de vraag. Excusez-moi, maar dan ga ik wel lekker ergens anders zitten met wat andere chips, en die werk ik dan wel weer weg... Gna!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 18:22

nonnie gecheckt, ga niet antwoorden. Ze kunnen de boom in.. Heb je je mail wel gebruikt (ik in mijn vraag-mail: ik gebruik mijn dds-account elke dag voor de mail)... Grom... Krijg dan maar het *piep*... IQ loze compunerd... (computernerd dus)

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Geralda1994, Pierus, Renss, Zinzi_jewel en 137 bezoekers