miniappaloosa zijn cool

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

miniappaloosa zijn cool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:48

wie vind nog meer miniappaloosas cool???? ze zijn vet sweetie zow klein met van die lieve stipjes Bloos OK dan! wie heeft er ook een miniappaloosa ??? ik heb er niet zelf een maar een verzorg jeweet wel dinkie..... zij heet olivia Cool Cool zij loopt voor de kar en onderhet zadel vet stoer..... *LOL* jammer genoeg heb ik geen Cheese!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:35

Bij mijn paarden lopen twee miniappaloosas Haha! Maar ze zijn niet smal gebouwd enzo. Het zijn echte shetjes in appaloosakleur

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:52

Hier in het dorp waren eerst ook een stel mini-shetjes, en die mensen hadden ook mini-appaloosa's. Het zijn idd super koele beestjes!

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:52

Wij hebben o pstal ook mini appaloosa's, kijk maar eens op de site. Ze zijn echt super gaaf!!!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:54

Echte minipaardjes, zo leuk om te zien altijd, alleen op een een of andere manier heb je ze bij mij in de buurt maar erg weinig..

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:30

Kimberley77 schreef:
Echte minipaardjes, zo leuk om te zien altijd, alleen op een een of andere manier heb je ze bij mij in de buurt maar erg weinig..


Ok, hij is fijn Haha!
Je hebt dus Mini appaloosa (NAS) en minipaard (NMPRS)
een minipaard kan stippen hebben, maar ook elke andere kleur.
Een miniappaloosa kan in het NMPRS ingeschreven zijn, maar ook in het NAS (lekker duidelijk he Haha!)
Het enige wat weer niet kan is een appaloossa shet (NSPS dus)

Ik vind ze zelf erg leuk, vooral als ze mooi fijn van type zijn. Ondanks dat vind ik het wel jammer dat als je naar een keuring van het NMPRS gaat je je afvraagt waar je nou belandt bent. Bij het NMPRS of bij het NAS

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:32

Ik heb ook een miniapaloossa. Hij heet Fior en is nu 6 maanden oud. Het is een beetje een slank type en moet ongeveer zo groot worden als een A pony. Het is een hengst en ik wil hem hengst laten, ook omdat hij als schouwhengst voor de paarden van mijn vriend moet gaan dienen. Dus hebben jullie een merrie die je over een paar jaar wil laten dekken Fior staat voor je klaar.

Pasterza

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:51


maykey
Berichten: 23
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:20

aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ik vin zuh skatjuhs!!!!!!!!!!!!!!!!!