Ik ben verhuisd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Ik ben verhuisd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 17:49

Allereerst even een verhaal, om het lang en oninteressant te maken Scheve mond
Ik ben ooit begonnen met Navy bij Tolboom, manege Groenendaal, voor de kenners. Hier werd ik als recreatie/Endurance-ruiter echter niet geaccepteerd, en omdat ik een Draver had viel ik er gewoon buiten. Toen bleek dat Navy hoefkatrolontsteking heeft, heb ik de stap genomen naar een stal mét weidegang te gaan.
Deze was 10 min. verder fietsen, maar, destijds had ik het ervoor over. Algauw bleek dit echter niks; beschimmeld hooi, bedorven kuil, overal vlooien en geen weidegang, behalve als je dit zelf deed. Dat hield dus max. 1/1,5 uur per dag in. Aangezien de Endurance ook veel beter ging, maar ik hier geen mogelijkheden had tot trainen ben ik weer verhuisd naar een stal met bos én echte weidegang.

Hier heb ik het tot voor kort ontzettend naar mijn zin gehad. Er waren al wel mensen weggegaan door gewoon ontzettend rotgedrag van de staleigenaar, maar ik snapte hier geen bal van; ze waren zo aardig! Helaas is de laatste ±4 maanden gebleken dat deze mensen echt geen mensenkennis hadden. Ik ben 2 keer zó erg uitgekafferd dat ik huilend in de stal stond. Ik ben beschuldigd van diefstal (ik pakte een keer ongevraagd een extra worteltje :S ), onverantwoordelijk gedrag en meerdere malen een "domme muts" genoemd. Ik voelde me hier dus gewoon niet meer op mmijn genak, werd continu op mijn vingers gekeken.
Daarnaast heb ik voor het aankomende Endurance-seizoen grote plannen; klasse III. En, hoewel ik een buitengewoon fantastisch bos heb, weet ik zeker dat ik haar ´s winters niet door kan trainen. Wil ik in maart klasse II kunnen starten, moet ik in januari echt al weer kunnen trainen, en als de bak, net als vorig jaar, tot half februari niet te rijden is, gaat dat niet.

Ik was via Bokt en Endurance-collega´s in contact gekomen met De Driesprong; nog eens 3 km verder fietsen dan nu (±40 min), maar voor de rest een 5 sterren hotel: trainingsmolen, stapmolen, solarium, ruime stallen, binnenbak, 2 buitenbakken, longeerbak.. Alleen met Agterbergbodem.. 100% luxe dus Lachen

Helaas heb ik hiervoor wel een vreselijke keuze moeten maken; De Driesprong, of mijn beste vriendin (Tiko).. Ik hoop dat ze me begrijpt, wees alsjeblieft niet boos..

Vanavond gaat mijn vriend mee, die na het laten crashen van onze digi mij verschuldigd is vanavond foto´s te maken met zijn digi Lachen Dus foto´s volgen gauw!

Ik weet zeker dat Navy en ik het hier super gaan hebben, dat we de juiste keuze hebben gemaakt!
Ik hou jullie op de hoogte!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:04

Ik ken het probleem van het verhuizen...
Veel succes op je nieuwe stekkie (klinkt net zo perfect als waar mijn knollie staat...)

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:02

NaVy! schreef:
een 5 sterren hotel: trainingsmolen, stapmolen, solarium, ruime stallen, binnenbak, 2 buitenbakken, longeerbak.. Alleen met Agterbergbodem.. 100% luxe dus Lachen



Nou Mandy, dat klinkt zeker luxe! Pling Bloos!
Jij en Navy zullen het hier vast wel naar je zin hebben

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:11

ik heb ooit eens bij country mill een briefje meegenomen van de driesprong en het zag er super uit.
ik sta nu nog in achterveld maar ik zit er ook aan te denken om mischien daar heen te verhuizen.
ik ben nu nog meer geld kwijt en heb eigenlijk aleen maar de luxe van een binnenbak waarin bijna elke avond manege lessen zijn,en je dus niet kunt rijden.
en als ik las wat je daar had dan vind ik het geld dr wel voor waard.
ik wil binnenkort het wel eens ff met me eigen ogen komen bekijken hoe mooi het is Lachen

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 19:29

Ga gerust mee!!
Je woont in de buurt, leuk! Toevallig woont mijn vriend in Achterveld, je staat zeker bij De Malle Jan?

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:31

Ik ben een tijdje geleden bij een open dag wezen kijken op de Driesprong. (Was daar o.a. Dynamiek tegengekomen, zowel persoon als paard. Knipoog )
Ik vond het een erg mooie stal, met hele goede faciliteiten in een mooie omgeving. En ik geloof ook nog eens tegen een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Het is jammer dat het voor mij te ver weg is, maar het lijkt mij een goede keus.
Veel plezier op je nieuwe stal.

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:59

oh ik ga gerust een keertje mee hoor gezellig.
wie staan dr nog meer van bokt?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:00

Navy,

Zoals ik je al meerdere keren heb verteld, je hebt een goede keuze gemaakt.

PS Ga je 30 november met de snertrit mee?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:02

janne schreef:
oh ik ga gerust een keertje mee hoor gezellig.
wie staan dr nog meer van bokt?


Ik Dynamiek, Chronos, Storm zit alleen op het westernforum en Rakada.
En natuurlijk nu niet te vergeten NAVY.

Enne janne mocht je nog geintereseerd zijn in een stal, zou ik snel komen kijken want het loopt al aardig vol.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:04

Suzan schreef:
Ik ben een tijdje geleden bij een open dag wezen kijken op de Driesprong. (Was daar o.a. Dynamiek tegengekomen, zowel persoon als paard. Knipoog )


alleen erg jammer dat ik niet veel tijd had om je beter te leren kennen, maar ik denk dat we elkaar nog wel een keertje tegen komen

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:10

hoeveel boxen hebben ze daar? en hoeveel staan dr ongevver al vol?"
moet ik nog een afspraak maken of kan ik zo langs gaan om ff te komen kijken?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:41

janne schreef:
hoeveel boxen hebben ze daar? en hoeveel staan dr ongevver al vol?"
moet ik nog een afspraak maken of kan ik zo langs gaan om ff te komen kijken?



ik heb je gpbt

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 09:26

Ik dnek het ook, wij willen daar nu al niet meer weg!! Ik wil zeker meedoen met de snertrit, daar ben ik nog niet te laat mee??

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 09:32

ik zit op t moment ook te twijfelen om te verhuizen. mijn paard staat alleen in de zomer op t land en in de winter staat hij zoiets van 22 uur p/dag op stal. voor n bejaarde van 31 niets dus. nu heb ik een stal gevonden die een half uur (!) verder weg is zonder bak (ook moeilijk want longeerde hem om de dag afgewisseld met wandelen) maar ik wel een stal kan krijgen met buitenluik en meer weidegang en waar t veel rustiger is (2 paarden i.p.v. 30). moeilijk hoor. veel plezier op je nieuwe stal

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 09:46

NaVy! schreef:
Ik dnek het ook, wij willen daar nu al niet meer weg!! Ik wil zeker meedoen met de snertrit, daar ben ik nog niet te laat mee??


Nee, schrijf je maar in op het lijstje, geld dient aan mij betaald te worden.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:14

Hey Mandy Knipoog Je moet er wat voor over hebben om straks mee te draaien in de top van de endurance Knipoog

Die nieuwe stal klinkt super! Ik wilde dat ik een binnenbak tot mijn beschikking had om een beetje de conditie van Kim op te vijzelen. Nu moet ik het doen met buitenritten in het donker Scheve mond maar goed, daar staat weer tegenover dat ik mijn paard aan de overkant heb staan

Heel veel succes en plezier met trainen. Debuut in klasse III in Holten?? Knipoog

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:54

Navy, gezellie dat je bent gekomen! En zoals in het andere bericht ik hoop dat je het naar je zin hebt bij ons en ik kwam bij Groenendaal vandaan en mijn beesten gingen als je nu bekijkt van de hel naar de hemel Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:00

Grappig, de Driesprong is hier vrijwel om de hoek. Wereld is klein Lachen .

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:05

Waar zit jij dan Steef?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:48

Putten

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 22:14

Maarten, nou debuut... Ik wil (hou je vast..) de Fasna starten dit jaar. Jaja, klasse IIIdebuut dus op een grote wedstrijd.. Maar, een kleine afstand. Met een beetje geluk kunnen we in Holten dan zelfs de 105!!!!!km starten.. We gaan ervoor, maar voorlopig durf ik op niets meer te hopen dan op de 81km Fasna. We shall see. In elk geval heb ik nu alle trainingsmogelijkheden die er te bedenken zijn, en ik heb 10 december mijn brommerexamen, dus met wat geluk ben ik er over 3 weken ook nog eens in ong. 15/20 min.. Life´s good Lachen

Chronos, heb jij ook op Groenendaal gestaan dan?? Wanneer? Ik ben daar geloof ik in mei 2001 weggegaan..

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:18

moh dat klinkt wel erg lekker, denk dat je er dus wel op vooruit gaat Haha! Haha!

en tiko vergeeft het je wel en misschien gaat ze wel met je mee

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:03

ik denk dat ik vrijdag of zaterdag even langs ga om te kijken hoe mooi het er allemaal uitziet.
ik denk dat de keuze maken dan n stuk makkelijker word want ik wil eigenlijk wel graag weg.
ik heb alleen geen idee hoe ik er moet komen??

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 20:04

Leuk, Maaike!
Tsja, ligt eraan vanaf waar je komt en met welk vervoermiddel.. Misschien moeten we het even via PB bespreken? Lachen

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:30

ik heb je gepbt
groetjes