Iets nieuws

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Iets nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 14:05

Oke, heb dus ff een vraagje maybe kan iemand van hier helpen *LOL*

Onze hond is een maand geleden overleden.. heel triest, maar ze was erg ziekjes..
Nou willen me ouders wel een nieuw diertje omdat het zo stilletjes is in huis, maar we hebben geen idee wat!!!
het mag niet zijn:
- een hond
- een kat
- een vogel
- een cavia of id
- vissen blijven saai

zien jullie nu mn probleem haha hopeloos gewoon
maar goed wie o wie


MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 14:45

Ja, geen hond meer omdat het zoveel werk is en mn ma geen zin heeft om met zo'n schepje rond te gaan wandelen...haha.. kan me er enigsins wat bij voorstellen Nagelbijten / Gniffelen maargoed, konijnen lijken me btw ook wel leuk! we moeten gewoon iets hebben om mee te knuffelen.. en me pa wil absoluut geen Poes of kat ofzo..(dat lijkt mij zo vet sweet weet je mgoed) Reptielen komen er hier absoluut niet in haha..
tis lastig..

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 15:37

Een oude vriendin van me had ook altijd ratten.. en als hun op vakantie gingen moest ik altijd oppassen.. haha No Way dat mn pa daarbij in de buurt kwam.. haha.. (volgens mij is die er bang voor *LOL*) mgoed.. fretten hebben we op school.. en die ruiken nog wel aardig ja.. das minderz...

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 15:59

gomir schreef:
Ik ben bang dat je dan bij een wandelende tak uitkomt Tong uitsteken
Maar dat vind ik ook niet echt boeiende beestjes


haha die hebben we al es gehad,.. maar.. op de 1 of andere manier waren die zomaar ineens weg Schijnheilig

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 19:09

hadden we nou maar een helegrote achtertuin...Haha!.. kon de shet dr wel in.. maarja.. zal eens met mn va overleggen Tong uitsteken!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aalmel, ComscoreBot, Hanjan, Josien_, maitestar23, moeshie, Vagabondo en 39 bezoekers