Nog even over dat paard met die peesblessure

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 20:22

Ik zou die scan bij Van Schie meteen maar laten maken....



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:07

Citaat:
Op 2001-10-20 19:17, schreef Pascha:
Even off-topic, maar sommige mensen denken alleen maar aan rijden. Als dat een tijdje niet meer kan door bijv. een blessure, dan is het meteen een heel groot drama. Dat is het ook wel, maar je hebt je paard toch niet alleen om op te rijden? Poetsen, en de hele omgang ermee is toch ook leuk?
Toen ik dus aan het stappen en revalideren was (en nu nog) met mijn paard, werd er gezegd, nou je hebt wel doorzettingsvermogen dat je zo lang op je paardje wachten kan, dat zou ik niet kunnen.
Is dat nou zo bijzonder om ook in slechte tijden je paard trouw te blijven? Verward



Ok, maar als je even optelt wat een paard allemaal maandelijks kost, plus behandelingen en de hele reutemeteut....
Mijn paard is dus ook behandeld aan een peesblessure. Ergens ben ik blij dat ik doorgezet heb, maar ik heb toch heel vaak de gedachte dat het voor mij misschien veel en veel verstandiger was geweest het niet te doen. Ik heb een paard niet om ernaast te lopen. Ik ben vreselijk gek met mijn paard, maar je moet ook realistisch blijven. Dat ben ik wat hem betreft niet altijd geweest en dat verwijt ik mezelf nog wel eens. Hij is niet verzekerd voor wat hij waard is (dwz, gekost heeft bij aankoop) en ik weet vrijwel zeker dat als hij voor het volledige bedrag verzekerd was geweest ik niet aan de behandeling begonnen zou zijn.

Maar ik denk dat dat te maken heeft met je instelling tov het rijden. Voor mij is dat niet zuiver hobby meer.

wel totaal off topic nu Schijnheilig
_________________
before I give up
I've got to live up
to the challenge to do my thing


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-10-21 13:09 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Camino_S, Liiesjjj, marte_kandia, Pantykous, Supertje, Telpeva, W1ckedWitch, xDeena_ en 104 bezoekers