Naar van rijs geweest (paardenwinkel)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 10:20

Ik zit hier tussen heel veel ruitersportzaken in.
Divoza in zoetermeer, Hypodrama en Commijs in Rotterdam, Starho in Rhoon, Mr. Ed in Westland en Van Rijs in Zevenhuisen.
Volgens mij moet ik voor Van Rijs het langst in de auto zitten, maar ik kom er erg graag.
Wat hier al werd gezegd... een erg goede service, vriendelijk en altijd bereid om mee te denken en mee te werken.

Leuk voordeel is dat je bonnen van hun kan sparen. Als je 10 bonnen hebt dan wordt het bedrag bij elkaar opgeteld en dan mag je voor 10% van dat bedrag gratis uitzoeken. De bonnen van hun een jaar geldig, maar ze kijken niet op een maand of 3.
Alleen de aanschaf van zadels en medicijnen tellen op deze bonnen niet mee. Maar goed, je kan zo best leuke dingen bij elkaar sparen!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:18

Vippie schreef:
Ohja? Kom er zeer regelmatig maar van deze aktie heb ik nog nooit gehoord, vaag zal er eens naar vragen volgende keer dan had ik ondertussen wel voor een kapitaaltje uit kunnen zoeken...

Het zijn je eigen aankoopbonnen. Dus geen losse bonnen.
Geloof dat het ergens met een biljet op de toonbank staat.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 00:29

Ik wil toch ook nog een keer goede reclame voor ze maken.
Vandaag is de zadelmaker van Van Rijs bij ons op stal geweest. Een stalgenoot kocht een nieuw zadel, hij nam alle tijd voor haar bij het passen, hij keek goed, hij gaf goed advies.
Ik heb haar 'oude' zadel overgenomen, dus het scheelt Van Rijs inruilgeld, opknaptijd van dat zadel etc.

Ik vroeg of hij toch even wilde kijken of het zadel goed lag omdat ik Treasure's rug niet wil verpesten.
Hij vond het voor 99% goed liggen, maar als ik het echt perfect wilde hebben dan moest ik even de rechterkant iets laten opvullen, het viel iets naar rechts.
Maar... hij heeft dinsdag pas tijd omdat ik niet in de planning zat.

Ik kan het zadel dinsdag brengen, dan kan ik het gelijk meenemen. Kosten??? Die zijn er niet. Service omdat hij anders het zadel had ingenomen en ook had moeten opvullen. Hij doet het graag voor me en is maar weinig werk!

Echt geweldig dat hij dit doet. Ze weten wel hoe ze nog meer klanten moeten aantrekken! Ik ben er erg blij mee.

Ook wel heel grappig dat hij direct zag wat voor afstammeling Treasure had!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Kimberly520, nine1987, Punz, Salinah, Sanne_com, SentiBot, Texas02, tienus63 en 105 bezoekers