Ik ga WEDSTRIJDEN rijden met Iwaldo!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 20:34

Sorry voor de CAPS maar ik moest t effe kwijt. Na 3 jaar bezig te zijn met dit jachtpaardje, reed de eigenaar hem van de week en liep ie zowaar aan de teugel in zn springles. Nou dat is echt een wonder want dat doet ie anders nooit (tenminste bij hem niet Haha!) Was ik vandaag mee naar de jacht, zegt ie 'was jij nog van plan te gaan starten met Iwaldo?' (daar hadden we het al eens over gehad maar aangezien zn andere paard een blessure heeft en hij dus alleen Iwaldo heeft voor de jacht, had ik zoiets van, zal wel niks worden) dus ik zeg 'nouja, als het mogelijk is'
Zegt ie 'natuurlijk, dan neem jij hem gewoon een keertje mee ipv dat ik een jacht rijd. Is mn vrouw ook weer eens blij dat ik thuis ben'
AAAAAAAHHHHHHH Haha! Haha! Haha!
Ik ben zo happy nu, ik heb nnog nooit wedstrijden gereden (alleen onderling eens) en nu mag ik starten met mn eigen verzorgpaardje Party!! Party!! Iemand nog een witte rijbroek, jasje en startkaart id aanbieding??


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 20:56

hahaha nee steef ben nog net van op de hoogte dat je zelf een kaart moet aanvragen Haha! Was een geintje. Als het mogelijk is met startkaart enzo dan zo snel mogelijk (als ik vervoer heb)
van de eigenaar mag ik zelf bepalen wanneer ik ga rijden dan rijdt hij dus geen jacht. Wordt ik verwend of niet hee Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 21:12

GLUNDER GLUNDER
zijn trouwens wel lange dagen hard werk aan voorafgegaan natuurlijk he Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 13:22

haha mag hoor... maar niet de allereerste wedstrijd (ik ben ervan overtuigd dat meneer denkt dat het een jacht is en dan even lekker gaat crossen... het dresuurwedstrijd principe moet ie nog even leren) hehe Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers