Kyrseltje schreef:Onze fjord is nog niet geënt (Ik weet dat het al gedaan had moeten zijn) is ingeschreven bij het fjordenstamboek, maar we zijn zijn paspoort heel lang geleden(toen ik nog een baby'tje was) kwijt geraakt.
Mijn vraag was, wat is de prijs om hem te laten chippen en om een paspoort aan te vragen.
En omdat hij ingeschreven is in het stamboek, is hij dan niet al gechipt?
Hoi waarschijnlijk is jouw fjordje al wat ouder je kan bij het stamboek een nieuw stamboekpapier aanvragen , als hij gechipt is is het makkelijk dan kunnen ze zo kijken welk paard het is, anders doen ze dna bij je fjord kost geloof ik zo rond de 200,- weet niet helemaal precies. Heeft hij geen papier maar wel een paspoort chip dan kost het 175,- om er een nieuw paspoort bij te krijgen is hij helemaal niet gechipt dan kun je gewoon zelf een chipper bellen en hem laten chippen en een paspoort aanvragen als je hem toch voor jezelf houdt maakt het papier niet zo veel uit toch
een paspoort kost bij mijn chipper 30,- maar ik laat er elke maand meerdere chippen maar zal niet veel duurder bij andere chippers kosten denk ik
Neem even contact op met het fjordenstamboek ik geloof dat ze in hoederloo zitten als ik me niet vergis zij kunnen je zeker verder helpen