Een grote wens is uitgekomen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Een grote wens is uitgekomen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 22:49

Afgelopen week zijn we een midweekje naar zeeland op vakantie geweest.......echt fantastisch.

Ik was nog nooit hier in Nederland aan de zee geweest Bloos! en nu gingen we dus wel 5 dagen genieten.
Het huisje was echt heerlijk.....mooi uitzicht, dicht bij zee.

Natuurlijk stond er ook paardrijden op het programma.
Dus de 3e dag dat we er waren toch maar een ritje besproken...*slik*....ik ben niet zo een held en ik hoorde dat er dus 2 paarden werden besproken voor ons en dat we met rengalop groep meegingen ..........dat was dus genoeg voor mij om de bibbers in mijn knietjes te krijgen Ziek
Maar goed toch doorgezet en daar op de manege kreeg ik mijn paardje toegewezen......ik moest echt heeeeel hard slikken.....*tjong die was groot*.......ik ben mijn shets en fjordenbeestjes gewend....en niet een paard van 1.80 Verward
Ik kreeg in de eerste instantie mijn voet niet eens in de beugel Bloos! hahaha.......maar na de 2ekeer proberen lukte het toch OK dan!
We waren met een lekker klein groepje.....ikke, mijn schoonzus en nog een meisje van het park en de begleidster........
Nou het was echt grandioos......die rengalop......heerlijk!!!
Dit was echt de mooiste rit van mijn leven OK dan! .....en ik vond het jammer dat het alweer voorbij was Verdrietig
Ben daarna toch maar in een heerlijk warm badje gegaan want mijn spiertjes zijn zo intensief rijden niet meer gewend Bloos

Al met al heb ik een super vakantie gehad ....met heerlijk weer.......en ik vind Zeeland echt helemaal te gek..........in het voorjaar gaan we
zeker weer

Natuurlijk heb ik foto's die zal ik er morgen even opzetten.



jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 23:38


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 23:18

Het is inderdaad het ultieme vakantie gevoel....
Vooraf kon ik wel huilen toen we de rit hadden besproken......allerlei enge gedachten schoten door mijn hoofd heen
"stel dat mijn conditie het niet houd in rengalop......dan kan ik het paard noooooit stoppen" ......of "stel dat ik mijn beugel verlies in de rengalop"....allemaal van dat soort enge gedachtes.......maar achteraf was het het allergaafste wat ik ooit heb gedaan.....en zeker voor herhaling vatbaar.....

Kan het echt iedereen aanraden die het nog nooit heeft gedaan en de kans krijgt OK dan! (tis enorm goed voor je zelfvertrouwen)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Cardy, gerlindie, ikkedus, journee, Maaike_Ma, Pellelilly, pien2010, Sintara, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers