RUST ZACHT SHADOW

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:47

ik (carina) was de eigenerasse van shadow...ik wil ieder1 heel erg bedanken voor de lieve reacties en het medeleven...ik hoop dat ieder1 met een eigen pony nooit zoiets vervelends mee zal maken...ik gun niemand dit..
Lieve kel...heel erg bedankt voor je lieve steun...xxxx carina

lieve shadow, miss you every day more and more, I will never forget tha special moments..


Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:06

dank je wel kel...ik zal gauw die foto van knappe shadow in orde maken.. en ik kom zeker snel weer eens bij me grote, vriendjuh en broer tacie..kijken...xxx
bedankt allemaal voor jullie lieve medeleven.....

lieve shadow, miss you every day more and more, I will never forget tha special moments..


Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:21

hey kel...wat lief van je dat je toch haar foto erop heb gezet...wat was ze mooi he...ik mis haar echt.........dank je wel voor alles..xxx carina

lieve shadow, miss you every day more and more, I will never forget tha special moments..

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:20

nee ho0r ik had al eerder die beslissing genomen van het izz over nu...alleen het moeilijkste vond ik zelf, het afscheid nemen..ik wist dat shadow ziek was maar aan de andere kant...bleef ze vrijwel heel vrolijk..
Ik vond het moeiluk om afscheid te nemen....ik was zoooooo erg aan haar gehecht...ik kon het gew0on niet maar wat er gister was gebeurd ...dat er iets in haar hoofd is geknapt, toen kon het egt niet meer langer...en ik zag dat het egt beter was...ze kreeg geen lucht meer...het was verschrikkelijk om te zien egt waar....hoe erg ik haar ook mis...ik weet dat het beter is...

lieve shadow, miss you every day more and more, I will never forget tha special moments..

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:55

haai lieve mensen...ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties...en jou mama...voor al je steun..
en shadow...ik mis je heeeeeeeeeel erg .....ik ho0p dat je nu je rust heb...ik zal altijd van je blijven houden

lieve shadow, miss you every day more and more, I will never forget tha special moments..

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:09

lieve shadow....ik mis je zo erg...ik h0op dat je geen pijn meer heb...wat was jij bijzonder...
ik zal je nooooooooooooit vergeten knapperd hou van je

lieve shadow, miss you every day more and more, I will never forget tha special moments..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, 3heathcliff5, Cjuan, estell__, idion, Lisewiesje, Selina, Telpeva, vilheide en 170 bezoekers