Ik heb mijn ankybroek stukgereden na ong. 8 maanden. De ruitersportzaak zei dat dara niks meer aan te doen was en wilde niet voor me bellen. De ruitersportzaak is nu failliet (hehe) en ik heb nu zelf ANKY gemaild. Kreeg direct dezelfde dag een mailtje terug! Geweldig. Ben er erg over te spreken. Na maandenlang verzekeringen achter de broek aan te zitten en creditcard maatschappijen te bellen, is dit een verademing.. een bedrijf dat snel reageren als klantvriendelijkheid beschouwt!
Anky:
Ookal krijg ik de broek niet terug ik ben toch tevreden Geachte heer/mevrouw
>
> Ongeveer 8 maanden tot een jaar geleden heb ik een ANKY rijbroek gekocht
bij
> ruitersportzaak De Zadelkamer te Ede. Het gaat hier om een strak model met
> zgn. Cordura-coolmax technologie.Ik heb de broek speciaal uitgekozen
vanwege
> de extra sterke stof en het feit dat er geen naad liep over de binnenkant
> van mijn been, het punt waar ik de rijbroeken het snelst kapotrijd.
Volgens
> de verkoopster was deze stof extra sterk en zou hij heel lang meegaan. Nu
> echter, is de stof aan de binnenkant van de benen en bij het kruis gaan
> pillen, en stukgegaan. Ik ben hier erg teleurgesteld over, vooral omdat
mij
> min of meer beloofd was dat deze nieuwe geavanceerde stof zo sterk zou
zijn.
> Daarnaast vind ik dat een broek van die prijs toch langer mee zou moeten
> gaan! Ik ben hiermee terug naar de ruitersportzaak gegaan maar de zaak was
> bezig met een opheffingsuitverkoop aangezien zij ermee zouden stoppen, en
ze
> wilden mij niet verder helpen.
>
> Vandaar deze e-mail. Ik hoop dat u mij kan vertellen of er nog garantie
zit
> op de broek. De wasvoorschriften zijn precies opgevolgd en de broek is
enkel
> gebruikt voor het paardrijden. Ik ben er niet zeker van of ik het bonnetje
> nog bewaard heb, dit zal ik nakijken.
>
> Ik hoop dat u mij kan helpen want ik vind het heel erg jammer; de ANKY
broek
> is de enige rijbroek die mij echt goed past en ik vind de stof erg fijn,
> maar als de slijtage bij alle broeken zo is dan zal ik afzien van een
> volgende aankoop.
>
> Met vriendelijke groet,
Laura
Reactie:
Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de rijbroek
van ANKY®.
De normale gang van zaken bij een klacht is dat de broek via de
ruitersportzaak wordt teruggestuurd. Wij begrijpen dat dit in uw geval niet
mogelijk is i.v.m. de opheffing van De zadelkamer. In de directe omgeving
zit ook geen filiaal wat ANKY® verkoopt. Bij wijze van uitzondering hebben
we daarom besloten dat u de broek rechtstreeks naar ons terug kunt sturen.
U kunt de broek sturen naar:
blabla
Wij zullen de slijtage van uw broek na ontvangst beoordelen en u hoort zo
snel mogelijk van ons.