Blunder...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Blunder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 12:03

Blunder geslagen gisteren. Ik kruip meestal pas rond een uur of acht (kan ook wel eens half negen worden) op mijn bijrijdpaard, maar gisteren was ik wat eerder i.v.m. een vrije dag. Vol op de automaat loop ik met Nike naar de lichtknop van de (buiten)bak en geef er een mep op. We lopen door naar de bak en hè, geen licht. In de longeerbak, die achter de rijbak ligt zag ik wel twee mensen met twee paarden. Ik zal toch niet… terug!!! Had ik dus het licht uitgedaan i.p.v. aan. Ik eerst nog heel naïef geprobeerd om het licht gewoon weer aan te zetten, maar dat werkte dus niet. Omdat ons baklicht van een grote bouwlamp afkomt, kan je niet zomaar het licht uit- en aanzetten. Weer wat bij geleerd, wist ik dus niet. Het was maar goed dat het donker was, want het schaamrood stond me op de kaken. Bloos


JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 13:39

In het donker opgestapt (met de maan wel als alternatieve lichtbron), paar rondjes gestapt en toen begon de lamp weer te gloeien. Gelukkig maar, ik zag toch wel erg weinig zo. Die andere twee mensen zijn weggegaan, hopelijk waren ze gewoon klaar en kwam het niet door mij. Dat van die sprinklerinstallatie, da's helemaal een giller. Volgens mij weet je dan echt niet meer waar je het moet zoeken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, schumiegirl, Vagabondo en 40 bezoekers