afscheid van een lieve vriend en buur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

afscheid van een lieve vriend en buur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 21:06

nou nou het zit weer eens niet mee allemaal ik werd gisteren gebeld of ik de buur paardjes in de gaten kon houden die hadden zichzelf tegeod gedaan aan een zak met kippengraan, maar gisteren oke de buiken waren helemaal opgezet maar ze stonden en zweten niet en mocht aan de buikjes komen dus zag er oke uit ,
maar vanmorgen heel vroeg ging me telefoon en jolanda in paniek die had de sleutel niet en dus geen halsters en twee paardjes met kholiek , de veearts was al gebeld maar ik had een reserve sleutel en ook halsters van spark op stal dus ben er direct heen gecrost op de fiets daar aangekomen was de veearts al bezig dus heb ik snel het hek voor ze opengemaakt en halsters gehaald van spark, nou volgens de veearts kwam het wel oke maar ik had al me twijfels over mokka die zag er niet uit zweten en niet eten iedere keer willen liggen en niet eten en flink aan de schijt maar hij had zijn spuitjes gehad en tja weg was de veearts lilly was er beter aan toe na ja beter opgzette buik poepen deed ze niet en stond met twee stijve dikke benen , maar goed ik moest op een gegeven moment ook naar huis moest ontbijten en nog naar de fysio had spark net gelongeerd toch nog even wezen kijken bij mokka en lilly en nee mokka was echt zielig lilly zag je wel opknappen, maar mokka niet was rot om te zien, maar eenamaal thuis en na het eten heb ik geprobeerd jolanda te bellen maar die nam twee keer niet op dus ik had al een voorgevoel en ja hoor net belde ze dat mokka dood is en lilly leeft nog wel maar is nog niet helemaal goed die staat nu alleen en mokka ligt in de bak dus ik bood aan lilly bij spark te zetten maar ja ze mag een paar dagen niet eten en aangezien ze allemaal op de wei staan is het onmogelijk, maar ja morgen ochtend even naar mokka toch maar gedag zeggen , pff vind het allemaal erg naar en klote en zeker nu maar goed , nu maar hopen en ervoor zorgen dat lieve lilly zich niet al te alleen voelt en dat spark als vriend kan functioneren!
Lieve mokka , rust zacht knappe vent ,we missen je nu al!
Veel liefs joyce en sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!



sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 21:38

hoi hoi,
thanx zal ik zeker doen lilly een knuffel geven ja en ik zal haar van de week maar even met spark een paar keer laten knuffelen , want nu is ze helemaal alleen maar ja , hopen dat het allemaal weer helemaal goed komt met lilly en dat mokka snel opgehaald wordt, maar ik zal haar een knuffel geven!
Groetjes joyce en sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 22:29

hoi hoi,
nou inderdaad ja ja vanmorgen hebben ze mokka opgehaald en lilly is weer door de veearts bekeken want gaat niet zo lekker allemaal, ze staat er mega bevangen bij en tis zo zielig allemaal ik ben dan ook maar eerst even bij mijn paardje geweest die stond er ook bij te kijken van huh wat gebeurt hier nu weer allemaal, pfff moeilijk hoor,
ja lilly word goed i nde gaten gehouden hoor, maar klote is en blijft het altijd hoor, ja maar jij ook veel succes met je paardje joh!
hoe kwam het? en hoe gaat het nu?
Groetjes joyce en sparky Ach gut

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 00:27

Mizz_mol schreef:
Hoe oud was mokka?


hoi hoi ,
ja mokka was pas 5 jaartjes jong op 5 december zou die 6 geworden zijn dus is die een jaar jonger dan mijn flapdrol, die is al 6,
vandaag weer schrikken en meten met de middelen die je heb ik had spark geknipt en gelongeerd en ondertussen naar lilly kijken maar die lag de hele tijd dus nadat ik spark weer vreten had gegeven toch ff gaan kijken en direct bij haar gaan liggen want ze was niet goed dus de eigenaar gebeld en die is direct gekomen met pijnstillers en daar knapte mevr. weer van op!

Hopen dat alles morgen weer beter gaat,

Groetjes joyce & sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 17:35

Mizz_mol schreef:
Wooow ik had eigenlijk verwacht dat mokka een wat ouder beestje was want die kunnen meestal niet meer zo goed tegen koliek maar 5 tjeetje wat erg


hoi hoi,
ja erg jong ja en dan twe bedenken dat ie een jaar jonger is dan die van mij is echt zeker klote jah,
maar ik kan melden dat lilly alweer een beetje beter gaat! gelukkig ze stond er vandaag beter bij dan gister dus das mooi en ik had nog pijnstillers over die zei ook gebruikt dus dat is weer mooi meegenomen en kan ik mezelf toch op een maniet nuttig maken *LOL*

Groetjes joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herous, Jussem, Karintich, vidya en 150 bezoekers