wow...Razinda ging zoooo goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 16:55

Het was zo nat dus de paarden stonden vanmiddag nog binnen. Ik ben eerst Razinda gaan rijden. Aangezien ze nog niet los was geweest, ben ik eerst maar gaan longeren voor ik erop ging! Het viel me meteen op dat ze zo lekker ruim en soepel liep, ze zit echt lekker in haar vel!

Ik ging er vrij snel op en ze voelde meteen zo fijn aan! Ik heb eerst wat overgangen gemaakt en daarbij ging ik voor het eerst een halve lange zijde doorzitten. Ze stopte niet toen ik ging zitten maar liep keurig door. Toen ik haar een overgang liet maken, probeerde ik haar achterhand er een beetje onder te rijden, en ik voelde haar gewoon zakken en voor omhoog gaan! Ze liep keurig opgericht, netjes aan de teugel en ze voelde zoooo goed aan!! En ze zit zo lekker! Kwijl
Dit gevoel had ik nog niet eerder gehad. Logisch, want zo lang rij ik nog niet op haar! *LOL*

Ik heb nog een paar keer kleine stukjes doorgezeten en verder gebroken lijnen gereden, voltes, etc. Ook de galop ging super. Op beide handen sprong ze goed aan en ze ging niet zo keihard maar ik kon haar al een beetje terug rijden. Ze bleef ook lekker rond. Als ik zou willen zou ik zo al een B proef met haar kunnen rijden!

Ik ben zo blij met haar! dat gevoel dat ze me geeft is gewoon niet te beschrijven. En al had ze 10 bulten op haar hoofd, ik krijg zoveel terug van dit paard! Lovers

Het lijkt een beetje op het verhaal van het lelijke eendje.... ze is zo aan het veranderen, ze begint echt mooi te worden! En het verhaal van het moeilijke, lastige en zelfs gevaarlijke paard! Verward

Ze zeggen allemaal maar wat ze willen, ik krijg zoveel van Razinda. Ik ben zo trots op haar!
Lovers

(Ik hoop dat ze maandag ook zo loopt, Jurga, anders ga ik natuurlijk lekker af he! *LOL* )

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:09

Wat leuk joh, dat ze zo met sprongen vooruit gaat. Hierbij niet alleen een complimentje aan het paard (die inderdaad Lovers is), maar ook aan de amazone, want ze doet het niet zelf!
Ik moet gauw eens komen kijken hoor!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 17:16

Thanks! Lachen

Ja je moet echt binnenkort eens komen kijken hoor! Ik ben zo benieuwd wat je er van vindt!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:22

e is ook gewoon een scheetje dus het gaat helemaal goed komen. Op naar het Z....

Heb je nog wat gehoord over de onderzoeken naar de bult ? De DA ging toch kijken naar andere oplossingen ?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:24

he dat klinkt geweldig zeg.heerlijk hoor.hopelijk kom je met razin net zo ver als met jur.echt goed van jullie dat ze al zo lekker aan de gang is.geniet er maar van.dat heb je wel verdiend hoor!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:22

He geweldig zeg! Kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt! En die Razinda wordt een prachtige dame (van wat ik van de foto`s heb gezien) Dat moet wel een droom zijn, een paard fokken uit je eigen merrie, het helemaal zelf opvoeden, zelf trainen etc. Stel je voor als Razinda straks haar eerste winstpunt haalt, ik kijk al uit naar de wedstrijdverslagen haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:20

Je gaat echt niet af als een gieter, ik heb zo wie zo wel bewondering voor je hoor!!! Knipoog Ik ben errug benieuwd naar je rijden op Razin, kan niet wachten. Wil Jur ook erg graag onder het zadel zien. Was het maar vast maandag.... Haha!