krijg morgen de uitslag van texel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

krijg morgen de uitslag van texel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:50

Ik heb vandaag mn oom en tante gebeld of mn paardje de winter op Texel kan doorbrengen want zoals sommige mss weten gaat mn bijrijder ermee stoppen, en daar ben ik niet blij mee want ik kan het niet alleen meer aan en een bijijder lijkt ook niet echt te lukken!

Ik had er vandaag wel eentje mee, maar ze kon dr niet aan de teugel krijgen terwijl dat juist geen probleem bij haar is! Schijnheilig

Dus...ben ik helaas genoodzaakt haar naar Texel te brengen want ik kan het wegens tijds en gezondheidsproblemen niet alleen aan.... Ziek

Morgen belt mn tante me terug of ze dus voor een tijdje naar Texel kan, zodoende heb ik wat adem en kan ik rustig naar een ander gaan zoeken....

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 09:30

he balen, dus dat meisje waar je inderdaad zo enthousiast over was, bleek niets te zijn ? Jammer zeg, maar ik zei het al; wacht even met enthousiast zijn............balen hoor hee!!!!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:58

Het is altijd moeilijk om de perfecte bijrijder te vinden he??
Ik hoop dat het allemaal weer goedkomt OK dan!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:03

maar waarom moet hij dan perse aan de teugel lopen.. Het is toch fijner als iemand goed voor je paardje zorgt dan dat hij aan de teugel loopt..
Maar goed das jou pakkie an..
Hopen dat je paardje lekker naar Texel kan..

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:46

idd waarom mag ze niet vaker komen omdat ze niet aan de teugel kan rijden.. als het haar eerste keer op jou paard is dan snap ik dat ik kan ook niet elk vreemd paard aan de teugel krijgen dat is gewoon het uitproberen van het paard en nog de bangheid van het meisje omdat ze het paard niet kent..
maar verder niks meer als ze naar texel kan is dat ook leuk dan kun jij ff ontspannen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:31

hmm tja als ze hem de eerste keer niet gelijk aan de teugel kan rijden...je moet vaak toch even uitvogelen met zo'n paard waar de knopjes zitten als je die niet kent. ze moet gewoon nog aan wennen,
wil je haar die kans niet geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 16:46

Hoi Allemaal, ja tuurlijk geef ik haar een kans ze gaat gewoon nog een paar keer mee. Nee Larissa liep echt heel erg beroerd met haar, rug wegdrukken en sterren kijken. En dat is geen rijden, ik heb er een jaar over gedaan om dat eruit te rijden, en samen met mn huidige bijrijder is dat toen gelukt.
Ik zag gister dat ze het weer deed bij dat nieuwe meisje, daarbij gaat ze ook nog kreupel lopen, het is geen makkelijk paard ze moet op een bepaalde manier gereden worden, voornamelijk naar onstspanning het is gewoon geen beginnerspaard.
Dus als ze zo wordt gereden dan is dat slecht voor haar rug en heb ik om de no time een kreupel paard omdat ze niet goed door de hals gereden wordt, snappen jullie het een beetje?
Larissa kan je rijden of je kan het niet, een tussenweg is een lange weg te gaan en die tijd heb ik niet, want ze zal steeds met mij mee moeten rijden ook omdat ze het nog niet alleen aan kan, en dan heb ik er nog niet veel aan, snappen jullie dat een beetje?
Dan kan je beter recraetief met haar gaan rijden, met een lange teugel, maar dat kan ze ook nog niet want ze is wat bangig.
Ik kijk het gewoon een maandje aan, en als het dan niet lukt gaat ze naar Texel.....spannnend hoor!!!!(Ik heb trouwens nog niks gehoort, geen nieuws is goed nieuws toch???)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:04

Nou texel gaat niet door....Maar er is een wonder gebeurd, ik heb een verzorger gevonden, ze rijdt dubbel Z en heeft circus paarden getraint, dus dat voelde erg goed!
Ze is nu nog zwanger dus zou pas per februari 2004 kunnen rijden maar ondertussen wil ze haar vriend gaan lesgeven op mijn paardje.
Daar ik haar al een tijdje ken en er alle vertrouwen in heb dat het goed zit heb ik dan maar de keus gelaten haar hier te laten en dan zou zij 3 a 4 dagen in de week Larissa gaan doen.
Heb ik een beetje adem en wordt er toch nog wat met haar gedaan en blijft ze bij me in de buurt, ik ben opgelucht dat er eindelijk een beslissing is genomen, hehe ik kan verder!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:31

mooi joh,
hopen dat het gaat zo als je verwacht
toppie hoor!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:20

ik ff moeilijk doen Knipoog
en bijrijdster die hem niet aan teugel krijgt mag er niet op maar ene vriend van je vriendin die niks va paarden kent maar wel het ff wil leren kan er wel op terwijl je net zegt het is geen beginnerspaard en ik wil mijn paard niet naar de knoppen hebben??

volg ik nu iets niets of zie ik iets verkeerd Bloos

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:46

Fijn voor je chiqa Toch nog een oplossing Party!!

Ik zie trouwens nergens staan dat die vriend niet kan rijden Isabelle

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:14

isabelle schreef:
ene vriend van je vriendin die niks va paarden kent maar wel het ff wil leren kan er wel op terwijl je net zegt het is geen beginnerspaard en ik wil mijn paard niet naar de knoppen hebben?


deze "beginnelinge heeft wel toevallig dubbel Z gereden en paarden tetraint voor een circus....ach lezen is ook een vak Boos!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:56

Chiqa"]
[quote="isabelle schreef:
ene vriend van je vriendin die niks va paarden kent maar wel het ff wil leren kan er wel op terwijl je net zegt het is geen beginnerspaard en ik wil mijn paard niet naar de knoppen hebben?


deze "beginnelinge heeft wel toevallig dubbel Z gereden en paarden tetraint voor een circus....ach lezen is ook een vak Boos![/qu

degene die dubbel Z gereden heeft is zwanger zeg je, waar staat er dan dat die vriend dubbel Z rijd!!

ah schrijven is ook een kunst Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:54

Gelukkig dat er een oplossing is gevonden Chiqa. OK dan!
Ben blij voor je; ik hoop echt dat dit wel wat wordt.
Ik weet namelijk wel wat dat paard voor je betekent!!!! Knipoog

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:23

isabelle"]
[quote="Chiqa"][quote="isabelle schreef:
ene vriend van je vriendin die niks va paarden kent maar wel het ff wil leren kan er wel op terwijl je net zegt het is geen beginnerspaard en ik wil mijn paard niet naar de knoppen hebben?


deze "beginnelinge heeft wel toevallig dubbel Z gereden en paarden tetraint voor een circus....ach lezen is ook een vak Boos![/qu

degene die dubbel Z gereden heeft is zwanger zeg je, waar staat er dan dat die vriend dubbel Z rijd!!

ah schrijven is ook een kunst Boos!
[/quote]

Isabella, jij bent heel wakker hoor! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:45

isabelle schreef:
degene die dubbel Z gereden heeft is zwanger zeg je, waar staat er dan dat die vriend dubbel Z rijd!!

ah schrijven is ook een kunst Boos!

Die vriend rijdt geen dubbel Z nee, moet dat dan? En ga eens leren quoten ik kan amper lezen wat jij schrijft en een ander.

Ik wil alleen het beste voor mn paard, en als ik de keus heb waarom niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:45

Dankje Nina en Gomir!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:39

Ik denk dat Isabella bedoelt dat je vorige bijrijdster niet meer op je paard mag rijden omdat ze je paard niet aan de teugel kan rijden.

In je reactie lijkt het net alsof dat meisje wat zwanger is Z rijdt, maar haar vriend een beginner is en dus dan les krijgt op jouw paard.
Maar goed, die jongen kan natuurlijk ook al gewoon hoog rijden en dan alsnog les hebben. Toch?

Daarom kwam het wellicht wat vreemd over dat je vorige bijrijder niet meer mocht maar die jongen wel.

Maar ik zit er vast helemaal naast!

Je paardje krijgt lekker beweging en dat is het belangrijkste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:30

Dimple"]
Maar goed, die jongen kan natuurlijk ook al gewoon hoog rijden en dan alsnog les hebben. Toch?
[/quote]

Presies OK dan! helemaal goed gezien, die jongen kan prima rijden, maar mn vriendin(DIe dus zwanger is) wil het na haat bevalling ook weer gaan oppakken, ondertssen kan ze én mij les geven en haar vriend, beter kan ik niet treffen,. mn paardje krijgt lekker beweging en ik krijg ook nog goed les! Tong uitsteken

[quote="Dimple schreef:
Ik denk dat Isabella bedoelt dat je vorige bijrijdster niet meer op je paard mag rijden omdat ze je paard niet aan de teugel kan rijden.


Mijn vorrige bijrijdster reed juist prima!!! MAar zij gaat er dus mee stoppen, wat een grote strop voor me was, daarom was ik op zoek gegaan naar een vervanger en had van de week voor het eerst een meisje mee. Door te telefoon zei ze dat ze kon rijden, wist wat nagevelijkheid was en ontspanning, met rijden kwam er dus uit dat ze dat helemaal niet kon, ze hoopte alleen dat ze het kon.
Mijn arabier moet met ontspanning gereden worden, zodat ze dr rug kan loslaten ed, anders kan ik weer van voor af aan beginnen, en gaat ze weer sterrenkijken, duurde een jaar voordat ik dat eruit gereden had, en dat kwam dus ook doordat ze zltijd door onervaren mensen bereden is, en daar is het geen paard voor.

Sorrie voor het lange verhaal ik hoop dat jullie het een beetje snappen anders mogen jullie het gerust vragen!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:49

he chiqa, ff mijn excuses ik had het inderdaad zo begrepen, ik wou eigenlijk helemaal niet stoken op je, ik snapte het gewoon niet!!

terug vrienden?

sorryyyyyyyyyyyyyyyyy Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:15

isabelle schreef:
terug vrienden?

sorryyyyyyyyyyyyyyyyy Bloos!


Is goed Isabelle ik was mss ook niet altijd even duidelijk, nou toch weer opgelost!!! OK dan!

Ook sorrie voor mijn botheid hoor,....kan soms een beetje doordraven maar ben blij dat je er moeite voor doet om het uit te praten