Tinka wordt waarschijnlijk weer ziek...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Tinka wordt waarschijnlijk weer ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 15:38

De dierenarts was net op stal en ik had vanmiddag een afspraak voor Katinka omdat ze nog steeds hoest.
Afgelopen weekend had ze weer verhoging gehad maar ik vond het nog niet drastisch hoog (38.7).
Ze heeft even geluisterd en omdat ze nog steeds zo rommeld met dat hoesten dacht ze dat ze wel weer ziek wou worden.

We hebben voor haar vakantie (4 wkn geleden) een trachiaalspoelsel van de longen genomen en dat was negatief op Rhodococcus Equi, de röntgenfoto was negatief op rhodococcus maar omdat het elke keer weer terugkomt als we gestopt zijn met antibiotica wijst dat toch wel naar Rhodococcus Scheve mond

Ik moet haar nu goed in de gaten houden en zodra ze boven de 39 komt meteen bellen en dan gaan we medicijnen geven tegen de Rhodococcus, pfff weer een rekening van weet ik hoeveel.
Ik kan het echt niet hebben als ze nu weer zo ziek wordt, mijn kleine meisje, als ze nu weer zo ziek wordt, moet ik dan weer zo ver gaan.. Ik kan niet zonder haar, maar is dit wel eerlijk???

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 21:43

ik vind dit zo verdomde moeilijk he.
Ze is nog niet ziek maar het idee alleen al dat ze dat gaat worden (waarschijnlijk) het is gewoon niet eerlijk, mijn kleine meisje, de tranen staan in mijn ogen.
Ik moet nu gewoon hopen dat ze het mis heeft en niet ziek wordt...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 11:35

Heb gisteravond een hele tijd (lees: 1.5 uur) met de dierenarts staan praten o.a. over Katinka.
Zij wil het heel graag nog 1 x proberen (als ik dat wil) zodra ze koorts krijgt de medicijnen voor rhodococcus geven en kijken of dat werkt, en zo niet...
Ik vind het echt heel moeilijk, maar ze heeft het heel duidelijk uitgelegd, als dit niet helpt heeft ze waarschijnlijk van haar geboorte af al een veel te lage weerstand (soort aids).
Ik hou haar dan tot het niet meer gaat en dan euthanaseren we haar.
Voorlopig is gelukkig nog niet ziek, temperatuur is prima en ze krijgt nu een kruidensiroop en volgens mij werkt dat wel een beetje (voor zover je dat kan zien na 1 dag). Ik hoop echt heel erg dat ze niet ziek meer wordt..
Ik ben er overigens nog niet uit of ik deze medicijnen nog wel wil gaan geven, maar ik ben bang dat ik me dan schuldig ga voelen omdat ik niet alles heb geprobeerd...ik hoop het zo he, dat ze geen koorts krijgt en nu gewoon opknapt...ik ga kapot als ze dood gaat...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, Fayyah19, GoogleAdsense, hafpower, Lanoca, MairiMacBran, nick_en_ik, Salinah, SentiBot, Sjafrane, Spike2019, XxMariellexX en 82 bezoekers