Update Kenya

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Update Kenya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 16:14

Hallo,

Zoals bij een aantal mensen hier bekend, ben ik via Leonoor en Deierkurf in het bezit gekomen van een prachtige ruin, Kenya. Ik heb hem nu een half jaartje en ik wilde jullie maar eens vertellen hoe de stand van zaken is. Het klikt super tussen Kenya en mij!! We zijn allebei dol op elkaar. Met rijden is hij super!! Hij pakt alles heel snel op en loopt ook met plezier (op af en toe een bokje na dan Knipoog ). Toen ik hem kreeg kon hij echt nog niets. Ik pakte de eerste keer de teugels vast en dreef met mijn benen en hij ging naar mijn voeten staan kijken van: Hoe kan dat allemaal nu, je houdt me tegen en je drijft. Inmiddels loopt hij heel fijn aan het bit en been, iedereen rijdt er ook zo op weg. Hij kan al een pasje wijken en schouderbinnenwaarts en ik moet zeggen dat dit het fijnste paard is wat ik tot nu toe heb gereden(en dat zijn er best veel!!) Ik ga hem komend jaar starten, gewoon in de B. Ik heb nog geen dag gehad dat ik met een gevoel van mijn knollie afkwam van: niet zo lekker gereden. Ik ga hem dan ook pas starten als we er helemaal klaar voor zijn. Kortom: ik voel me bevoorrecht dat ik Kenya heb en ik hou zielsveel van mijn paard. Ik wil hem nooit meer kwijt!!! Dat wilde ik gewoon even kwijt. Ik heb een SUPERPAARD!!! Haha! Haha! Haha!

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!


Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 09:31

Ik sta alweer op pagina 4. En dat in 2 dagen!! Huilen

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!

Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 10:09

gouda, je bedoelt zeker 1.75m? Ik ben blij dat hij zo lief is, want als zo'n kanjer het even in zijn bol krijgt, hang je eraan te wapperen!!!!

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!

Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 10:32

Afbeelding



Hier nog een foto van de advertentie waarop ik heb gereageerd destijds.

Hier had ik hem 2 weken:
Afbeelding

Afbeelding

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!


Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 13:04

thanx, ik was zelf nooi t een echte schimmelfan, maar ik heb mijn mening echt bijgesteld. Hij is ook nooit echt vies, IDEAAL!

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat, dierenfan, Dnies90, GoogleAdsense, Maanon_, PetalBot en 6 bezoekers