OPNIEUW PAARD MISHANDELT; DIT KEER IN ZALTBOMMEL!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:29

Jemig, alweer Stoom uit je oren
Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad en verdrietig om worden. Waar zit je hart als je zoiets doet zeg? Boos!
Er moet echt iets aan gedaan worden, anders blijft dit maar door gaan.

Is er geen mogelijkheid om jullie pony's 's nachts binnen te zetten? Al is het alleen voor je eigen rust. Ik zou namelijk doodsbang zijn dat er met je eigen pony's ook een keer wat gebeurt.


daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:51

irmalouise schreef:
maar wat ik niet begrijp hoe ze het voor elkaar krijgen een paard moet toch reageren als ze pijn gedaan worden soms als ze een enting krijgen gaan sommige al door het lint en dat is nog niks vergeleken dat ze met een mis de vagina insteken dan moet zo'n paard toch weg willen of slaan, ik snap het echt niet zijn ze dan met meerdere of verdoven ze het paard??!!


Ik denk dat ze de paarden inderdaad verdoven. Al ben je met meerdere, dan hou je een paard nog niet rustig als er iemand met een mes in gaat steken.
Maar ook als ze verdoven begrijp ik het nog niet. Stel dat ze er sedalin in gooien, dan nog laat een paard het volgens mij niet toe dat hij mishandeld wordt.

Er moet echt iets aan gedaan worden, dit kan zo niet langer doorgaan! Verdrietig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BingBot, ejkge, Jet, Kimmej, Kopmeeuw, LieZ_Horses, pillow, Stef_Diva, xSannee en 19 bezoekers