whow gaaaf!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Happy17
Berichten: 191
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: alkmaar

whow gaaaf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 21:55

ik ging net mee met de eigenaresse van mijn verzorg fries Schijnheilig . zij ging rijden en ikke kijke. dus toen zij klaar was ikke er ff op en hij kan nu echt heel goed aan de teugel OK dan! dus ik ook proberen en zo huppa Lovers aan de teugel zag er stoer uit. ff langs de spiegel gereden en zo stoer. ik kan nog niet helemaal volop rijden ben nog aan het revalideren van me gebroken ringvinger maar zo de teugels tussen middelvinger en ringvinger ging ook wel voor ff stappen *LOL*

dit wilde ik ff kwijt hihi Clown

groetjes

Ik ben niet nieuwgierig ik wil gewoon graag alles weten Knipoog


Happy17
Berichten: 191
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 10:16

zou uh dat zit zo Scheve mond die zelfde fries van hier boven die ging ik ff uit het land halen . en toen d8 deze groete meneer daar toch net ff wat ander over dan mij ja en toen had ik ook nog het touwtje van het land vast dus ik liet jelle (de fries) maar los hij kan toch geen kant op dan. dus ik snel het land dicht. stonden nog meer paarden. dus ik weer naar jelle. die stond inmiddels op zijn touwtje dus kon niet meer veder en toen ik hem weer had keek ik naar mij hand en dat zag er toch niet helemaal lekker uit. dus wat er nou precies Verward is gebeurt dat weet niemand.

groetjes Lachen

Ik ben niet nieuwgierig ik wil gewoon graag alles weten Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, douschka, GabberGill, MaanNaam, MairiMacBran, Nele80, Titsia, wisja en 130 bezoekers