Mijn eerste buitenrit alleen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Mijn eerste buitenrit alleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 20:49

Ja ja, ik heb al mijn moed verzameld en heb mijn eerste buitenrit alleen gemaakt . Ik ben ontzettend trots OK dan! . Je kan bij ons alleen maar langs landweggetjes rijden en dat vind ik dus best wel eng. Het eerste stuk ging echt heel erg goed. Lekker aan de lange teugel gestapt. Verders nog een heel stuk gedraafd en gegaloppeerd. De koeien in de wei deden vrolijk mee en Indy vond het allemaal best *LOL* . Op de terugweg was hij wel wat zenuwachtig maar op zich ging het prima. Tot dat er een fietser aan kwam die begon te bellen. Toen werd hij helemaal onrustig. Het laatste stuk moet ik langs een vrij drukke weg en ben ik maar even afgestapt. Is maar goed ook want er kwam een vrij grote trekker aan en dat was eng Haha! . Maar ik ben verder zeer tevreden en hoop de volgende keer weer net zoveel moed te kunnen verzamelen.


didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 21:07

Nou ik ben dus ook een bangerik Scheve mond . Ik ben ook bang dat er wat gebeurt omdat ik langs de weg moet rijden, maar ben nu toch trots dat ik het heb gedaan. Ook al heb ik er het laatste stukje naast gelopen, het eerste stuk ging toch erg goed. Dus wie weet durf jij het ook ooit!


didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 20:24

Ik zou willen dat ik bij het bos stond, dan zou ik veel meer lef hebben.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 20:34

Ik heb Indy alweer 7 maanden en durfde het nu ook pas alleen. Maar ik ben zeker van plan om het vaker te gaan doen. En als het niet gaat, stap ik toch gewoon weer af

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 22:32

Ik durf het niet zo goed omdat het bij ons een vrij drukke landweg is waar ze ontzettend hard rijden. Ik hoef er gelukkig niet zo heel lang over te rijden, dan ben ik al op een fietspad. Maar ruiterpaden zijn er dus niet. En het kan nogal een stresskippie zijn dus vandaar.

Ik sta op de Achtersloot achterin, tegen Montfoort aan.
Waar sta jij dan?

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 16:09

Is inderdaad niet echt in de buurt. Waar ga je nu naar toe dan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, dollyspikkel, Ginny135, Kopmeeuw, La_Lune, Lanoca, Mutti, nikolletje, pamts1, Poekkie, renatexx, Sanne_zepp, SentiBot, Sjafrane, Spike2019 en 82 bezoekers