spelletjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 18:08

zie paardenpraat had ik gevraagd om wat spelletjes.
ik heb dus een soort van barrel race gedaan. hier noemen ze het afval race. allemaal hindernissen palen neer gezet, 2 balken waar ik tussen door moest en om mijn pet draaien en terug crossen. met halster en touwen en zonder zadel. expensive was er best eigenwijs in maar het ging steeds beter.. alleen in het begin deed ik de touwen eraan en ging op zon standaard ding staan waarbij die paal dus tegen mijn hoofd aanknalt! ik ben nu in het bezit van een rooie bult naast mijn oog..
en ik heb van a naar c gedraaft/gegalopeerd en daaraf gesprongen, rugzak op, pet op. handschoenen aan en met expensive terug gerend.
allebei de dingen heb ik ook nog es gecombineerd, en nog een ding: bij de paal gestart en daar gaan draven en dan over de hoefslag en bij de c afwenden tussen de 2 palen door die daar stonden en gesprongen over een heel aantal balken tegen elkaar aan, een breedte sprong dus. het was heel leuk behalve die bult. en verder ben ik een beetje begonnen met het achterwaarts..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 19:05

nou... vinden jullie er nix aan ofzo ?
jullie hebben zelf die spelletjes bedacht *LOL*

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 21:32

Ik vind ze wel leuk hoor! Haha!
maar z'n beult is minder Frusty en pijnlijk
maar dat spelletje klinkt best wel ingewikkeld Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 21:36

oke nog een keer: hindernisspalen op afstand gezet, dus daarom slalommen en dan 2 balkjes tegen over elkaar neergelegd waar je met het paard tussendoor kan, en dan draaien zodat je weer op de hoefslag komt en terug race! 2de is je begint bij a en rijd snel naar de c daar stijg je af en doe je handschoenen enzo aan en ren ik snel met hem terug naar de A (aan de hand) en het 3de.. over balken heen springen die allemaal achter elkaar lagen dus een breedte sprong

nog steeds ingewikkeld? *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
*LOL* *LOL* *LOL*

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:05

Oja nou snap ik het (hoezo dom Verward )
ik moes het ff 2 keer lezen nou jah het is ook al laat ik moet naar bed denk ik Gaaaap Haha! Slapen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 22:06

haha ja heb ik ook!
maar oke het is avond he

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:10

Tja dan mag dat wel Haha! Toch? nou jah ik vind van wel nou ga ik ff lekker Slapen Slapen Slapen