de zomer van 1991

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

de zomer van 1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 21:36

ik zat net een videoband te bekijken van een weekje ponykamp van 12 jaar geleden. iedereen was gehuld in leggings, felle tshirts en hoge kuiven.
uren stonden we te poetsen, te vlechten en te knuffelen.

ik voelde me weer even een pennymeisje. Haha!

hebben jullie ook van die jeugsentimenten????????? Bloos

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:54

haha,
altijd leuk die herrinneringen

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:31

haha jaaaa ik kan het zo weer voor me halen !!

Grote kuif hahaha
Clown

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:41

O ja zeker, al ben ik nog niet zo oud Haha!

Vanaf mijn 11e tot mijn 17e heb ik samen met Elise hier op bokt een zwartbonte Shetlandhengst verzorgd, genaamd Peer.

Het was werkelijk geweldig daar, 3 pony's, een ezel, schapen, geiten, kippen, kangaroo's etc. Lachen

Die lieve mensen van wie het hele spulletje was, Jan & Leonie, maakten elke keer filmopnames als wij weer eens wat aan het sjouwen waren.

Van Peer voor het eerst voor de kar zetten, tot komkommers voeren aan de beesten tot modeshows houden met de beestjes. Lovers

Geweldig gewoon, en elk jaar met kerstmis kregen wij allemaal zo'n videoband uitgereikt.
Kan er nog met een warm gevoel naar kijken. Heb daar wel zo'n leuke jeugd gehad!
We zaten daar met zo'n 8 meiden. We hadden een echte hut, we organiseerden feesten,
op een gegeven moment hadden we zelfs een club opgericht die 30 leden telden en een maandelijks clubblad wat de 3 jaargangen heeft gehaald. OK dan!

We hielden elk jaar een O.K.P (Onderlinge Kampioenschappen Prairieruiters) Bloos Haha!
Iedereen deed mee, van een leuke pony van een meisje uit het dorp tot Fanny die een ezel verzorgde. Het was zo'n leuke sfeer, zoiets komt niet meer terug denk ik

Het was iig een supertijd die ik daar oa heb gehad en zo zou eigenlijk ieder jong kind moeten opgroeien! Pling

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:01

Alleen cap + kuif gaat niet

Maar ik heb ook een hele poos zonder cap gereden (mijn hele pubertijd zo'n beetje Knipoog )

Ik baal er alleen van dat ik alle foto's van vroeger kwijt ben, die stonden op zolder bij de ouders van mijn ex maar waren ineens verdwenen?

Daar zaten ook foto's bij van mijn eerste les etc (1985, manege de hoef).

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 18:55

moossie schreef:
haha jaaaa ik kan het zo weer voor me halen !!

Grote kuif hahaha
Clown



jaaah geweldig he. we gingen op ponykamp naar manege kennemergaarde in noord holland.
het was het duurste maar ook het leukste en vooral leerzaamste kamp.

en we kregen een videoband mee. die nu van onschatbare waarde is. maar die kuifjes die deden het hem whahahaaaaaaa Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:28

Ik heb dat ook met ponykamp. Zoooooo jammer dat ik nu volwassen ben, want ik heb het altijd reuze naar mijn zin gehad op ponykamp.

Ik ben nu in verwachting en krijg een meisje.
Ik hoop echt dat ze later gaat paardrijden en dat ze dan haar mama mee gaat vragen als begeleidster op ponykamp ! grinnik...!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:56

Helaas ben ik nooit op ponykamp geweest. Wel ben ik 2 keer op turnkamp geweest. Geweldige tijd gehad Knipoog .

Owh laatst zag ik een pasfoto van mezelf met een mega kuif niet normaal meer Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos .

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:49

Jaaa, jeugdsentimenten. Met twee goede vrienden haal ik de ponykamp-memories ook nog wel eens op, heeeerlijk.
De grootste grap is trouwens: Kuif, leggings en felle kleuren zijn nu weer helemaal hot!!!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:53

spokey schreef:
Helaas ben ik nooit op ponykamp geweest. Wel ben ik 2 keer op turnkamp geweest. Geweldige tijd gehad Knipoog .

Owh laatst zag ik een pasfoto van mezelf met een mega kuif niet normaal meer Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos .


Dus jij kan ook wel op je paard springen in plaats van in een zadel te klimmen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:54

Niet echt jeugdsentiment;maar in die zomer werd onze dochter geboren