Denk je even lkkr te gaan rijden.. krijg je dit :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Denk je even lkkr te gaan rijden.. krijg je dit :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 18:47

Hoi hoi

vanmorgen vroeg werd ik gebeld dat Nederlands uitviel, dus hoefde ik pas om 1 uur te beginnen. Dus ben ik vanmorgen naar de pony's gegaan.. kom ik daar, komt Marianne naar buiten, in de badjas. "wij zijn laat en jullie zijn vroeg *grin*"
Met andere woorden: paardjes zijn nog niet gevoerd!:D

Dus mijn moeder en ik de grote stal in, op naar de voerbak. Komen we achterin: water op de grond (en niet zo'n beetje ook). We kijken op om te zien waar dat vandaan komt en zien vervolgens Luns staan. DRIJFNAT!! Zijn stal, en ook gewoon de vloer, hijzelf, zijn deken, ALLES DOORWEEKT... leiding heeft t begeven en heeft de hele nacht staan spuiten Boos!

Mams gauw naar binnen en vertellen. Vervolgens Luns in een andere stal gezet, zijn deken afgedaan en een andere op.
Voor zover was de noodingreep, ik ga voeren.
Kom ik bij de pony's, doe de deur open, lamp aan *SCHRIK* staat Tommie, de shetlander voor mn neus. Op 1 of andere manier had hij zijn onderste deurtje open gekregen. Normaal kan hij er dan niet onderdoor, zit nog een tralierek boven, maar tja.. in zo'n situatie zijn t net apen Knipoog kruipen overal onderdoor Clown hoe hij het gered heeft weet ik niet Verward
Dus ik gauw de deur dicht, traliehekje voor zn stal open en hem terug gezet.. t sulletje liet zich ook zo mee leiden Lovers zonder halstertje.. kwam gewoon achter me aan Haha!

Naja ik de pony's gevoerd, ondertussen was de loodgieter gebeld en een machine gehuurd, de stal moest leeg gemaakt worden (brokken zijn verzouwd, ook nat) en ja.. 20 zakken brok til je niet 1,2,3 op Tong uitsteken

Daarna de pony's nog ff gereden...

Arme Luns Tong uitsteken

En toen naar schooltje toe.. wat ontiegelijk saai was en waar we een aanvaring hadden met een leraar dat hij ons de toets niet had laten inzien Boos!

Fijn he? Denk je even te gaan rijden... haha lol

Gelukkig nix gebeurd met de paardjes verder *zucht* Scheve mond

Groetjes Shanna
Laatst bijgewerkt door Annash op 10-11-03 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt


Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 18:56

INkie schreef:
wat een verhaal!
bij mijn oude stal sloot de eigenaar altijd s'nachts de water leiding af omdat een paard het er wel eens van af kon trappen. ( dat was een keer gebeurd en toen stonde 20 boxen onder water)
Maarre wat een avontuur op de vroegemorgen Tong uitsteken


paardjes hadden nix gedaan hoor Schijnheilig t was hoger, daar komt ie eg nie bij Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 10:20

KellyenXena schreef:
En dat allemaal in de ochtend...Jee,wel even bijgeslapen op school zeker Knipoog


uhmmmmm ik zat idd flink te gapen Schijnheilig haha lol... maar geslapen nog net niet Knipoog dat heb ik vannacht gedaan Tong uitsteken (ik kom nu namelijk net uit mn bed, tis 10 voor half 11 hha lol)

Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, sterregoud, Tieme, vilheide en 26 bezoekers