bah hier baal ik echt van :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 16:19

gister gezellie met stal naar de hiporama tenten kamp echt onwijsb gezellig en zo gelachen..
totdat miran opeens zei er stond vandaag een koper op de stoep voor fiek *slik* ik was er echt stil van ik schrok echt heel erg..
die andere zeiden allemaal nee dat doet ze niet later waren ze ef allemaal in de winkel zelf..en stond een tijdje uitgebreid er over te praten met miran..
ze vertelde dat het een kennis was ze had hem dan een paar jaar niet gezien maar hij is al zo lang gek op magnifiek.
dus zijn vraag was ook meteen...nou ja..
het ging zo van ik kom hier okm je iets te vragen je hoeft geen ja te zeggen mag ook gewoon keihard nee zijn.
miran zei daarop nou vertel maar..
hij zo ik kom hier om een paard te kopen..
meteen zei ze heel hard NEE!!
maar na wat gepraat zijn dochter is 13 en word bijna 14 heeft 2 pony's en een shetlander een eigenbak in de wei gemaakt helemaal gedraineerd dus helmaal top...
nu moet dat meisje 2 pony's weg doen omdat ze er op uitgegroeit is en mag ze een paard waarmee ze in de bak kan rijden en recreatie ik weet zeker dat ze het er goed zal krijgen.
miranda zou er goed over na denken.
die man was ook al met een ander paard bezig maar als miranda nog twijfelde dinsdag dan zou hij dat paard laten schieten en voor fiek gaan,.... Scheve mond\
dat meisje is gewent aan een vervelende pony die ook veel probelemen mee geeft dus dat is ook geen probleem..magnifiek die is vaak zo angstig...helemaal in paniek en doet echt gekker dan gek.
maaaaaaaar... als ze het doet wil ze een ander paardje waar ze verder mee kan in de dressuur...maar ik vind het zo zielig voor jou zei miran..
dat is onzin miran het is jou paard ik ben er echt helemaal gek van maar ik kan er niets over zeggen en jij kan verder ik vind eigenlijk wel dat je het moet doen... Verdrietig *slik*
maar je mag ook op me nieuwe paard komen rijden want ik wil je niet kwijt daar ben ik dan erg blij m maar fieky nee ik wil je niet kwijt Lovers Verdrietig
het gaat dus op dit paardje:

[img]../upload/271/marfiekucericon.jpg[/img]

[img]../upload/271/marfieky2.jpg[/img]

[img]../upload/271/wedmarfiek3.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marfiek op 2001-10-18 16:28 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 16:22

Tja dat is het nadeel van verzorgponies. Die kunnen ooit verkocht worden. Ik vind het wel heel sneu voor je hoor.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 16:28

jeetje wat poedersuiker zeg, ik zal echt voor je duimen, ik wil niet dat me vriendin verdriet heeft!
Dat meisje kan fiek vast niet aan en dan blijft ze!
Het is vast zo'n verwend nest die alles krijgt, ik hoop echt voor je dat ze niet gaat, want dan voel ik me ook zwaar poedersuiker!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 16:59

hey oliebol hey!
Echt poedersuiker...

Hopen maar dat ze blijft zal voor je duimen!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:17

JEETJE echt stinkmodder joh!! ik hoop echt dat ie mag blijven anders zou het echt heel erg zijn Verdrietig


kan er nooit tegen als iemand afscheid moet nemen (niet dat dat nu al zeker is) heb nu ook zo'n zielig liedje op.. word ik helemaal sentimenteel van

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:18

Jeetje wat poedersuiker voor je Verdrietig Is er niets dat je kan doen?

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:27

Aaaaaaaaaaah wat chips joh Boos! Ik hoop dat ie toch nog blijft.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:28

jeetje wat erg...
het moet ook jouw wel overkomen de laatste tijd he.
bah wat naar ik hoop dat fiek toch blijft. vind je echt dat ze het moet doen? want ik begreep dat je dat heb gezegd. je moet wel je eigen mening zeggen hoor

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 19:12

ja ik vind het echt heel erg yentl maar miran is toch heel erg hoe zeg je dat...
als ze magnifiek weg zou doen zou dat zeker al zijn dat het voor het paard beter is en voor haar..
voor haar is het aan de ene kant wel goed lekker een ander paardje ze kan nu niet eens met fiek naar buiten...omdat die dan knetter is en dan in de bak er gebeurd altijd wat..dat weet je van te voren zo erg is dat niet we zijn daar ook niet bang voor ofzo..maar ja je zit er dan ook niet voor 100% plezier op als je paard elke keer schrikt en gemeen gaat bokken..toch?
en in de winter werd ze vorig jaar steeds vervelender en schrok overal van elke keer moet je je paard dan straffen en dan loopt die weer goed en daarna gaat er toch weer iets gebeuren...
ze kan al geen wedstrijden meer doen omdat ze zich zo laat opfokken door andere paarden dat beest is dan echt gek... Verdrietig
en voor fiek is dit ook wel goed denk ik lekker op de wei de hele dag grote wei lekker een eigen bak rustige omgeving dus gebeuren geen rare en enge dingen.
en dan kun je ook met het beesie buiten rijden dat meisje is ook veel gewend heeft nu een pony die verschrikkelijk bang is voor vracht wagens en die vliegt dan ook bokkend over de weg..
ja dat paardje zal daar een heerlijk leven krijgen.
hoe ze het bij miran heeft dat kan gewoon niet beter maar niet de hele dag de wei op omdat we dat paardje toch nog helemaal in de dressuur rijden en dat paard heeft nooit wat gemankeerd!!
en ze heeft echt een super karakter op stal ze heeft dan arabische bloed(75%) en dat is dat ook te merken Knipoog Lips are sealed
maar ja voor mij weet je wat het is ze blijft zoiezo de hele winter nog als het goed is dus we kunnen er allemaal aan wennen zo nou ja miran en ik dan.
ze krijgt wel weer een ander paardje waar ik ook net zo als fiek op mag komen rijden.

oei heel verhaal ik stop weer ef
dank jewel voor jullie lieve reacties!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:15

misschien is het dan beter maar ik denk niet dat het meisje hem dan WEL aan kan want de eigenaar miranda heet ze toch is lijkt mij een stuk sterker dan een meisje.
ik hoop dat et beste van word

pollylover
Berichten: 21
Geregistreerd: 09-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:20

OOOOOH MAR IK HOOP ZO VOOR JE DAT FIEK NIET VERKOCHT WORDT Huilen Huilen Huilen IK ZOU ER OOK NI AAN MOETEN DENKEN DAT MISTY VERKOCHT WORDT MAAR IK ZAL HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERGGGGGGG DUIMEN VOOR JE XXXXXXXXXXXXX AMBER EN STERKTE!!!!!!! Verdrietig

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 19:21

ik hoop het ook ben er zeker van dat miranda de beste keuze maakt!
en ik kan haar nog opzoeken het is hardstikke in de buurt bij miran en ik geloof dat ik daar tioch nog wel zal komen ook als fieky er niet meer zou wezen Verdrietig
maar het is zo lastig je weet nou niet of het wel door gaat of niet...dalijk helemaal niet dan blijft ze gewoon bij ons Lovers