ervaring met ruitersportoutlet.nl?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 22:06

Ik heb er wel ervaring mee!

Niet met de beenbescherming maar ik heb er wel leren jodhurps en kalfsleren chaps (gaithers) vandaan. (en nog wat andere dingen)
Ik was zeer te spreken over de service! (binnen 1 dag bestelling in huis en hierbij nog een extraatje in de vorm van een paar paardesokken)

Ook de spullen bevallen nog zeer goed!

Tja over de kwaliteit van de rest kan ik ook niet zoveel zeggen natuurlijk maar tot nog toe heb ik er alleen maar goede ervaringen mee!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:45

Die heb ik ja!
Ik vond dat ik voor dat bedrag de gok wel kon wagen!
De kwaliteit vind ik prima, maar ik moet wel zeggen dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Ik vond het eerst wel even lastig aantrekken en had er wat hulp bij nodig maar nu zitten ze heerlijk!

Ik heb ze overigens niet met een roodbruine jachtkap maar met een bruine jachtkap. Ik had bruine jodphurs besteld icm de chaps en ik kreeg toen een mailtje dat de bsstelling iets langer duurde omdat ze voor mij chaps met een bruine rand hadden besteld (andere dan die ze dus op voorraad hadden) omdat dat beter bij de schoen pastte!

Ik vond dit erg netjes. De leverancier was echter niet zo snel met naleveren waardoor het uiteindelijk iets langer dan een week duurde vanaf het moment dat ik de bestelling plaatste voor ik ze in huis had.
Met excuses erbij en nog een paar sokken voor het ongemak.

De levering bij divoza duurt vaak nog langer en daar heb ik nog nooit wat extra's gekregen!
Vandaar dat ik er te spreken was over de service!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:15

Dat probleem had ik ook!
Dus ik had maar bruine jodphurs besteld (die waren er in mijn maat).
En aangezien deze dus niet zo goed bij de kleur van de jachtkap pastten hebben ze voor mij een jachtkap met donkerbruine rand besteld. Die op de site is meer bordeauxrood/bruin.
Succes!

Ik heb de chaps net nog aangehad en ze zitten nu heerlijk!
Als je ze af doet dan voel je ook echt wat een warmte die dingen nog geven!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:18

Wat vreemd zeg!

Ik kreeg er nog een brief bij met excuses (terwijl ik al via mail had gezegd dat ik het echt niet erg vond) en dus nog een paar sokken voor het ongemak.
Maar bij een eerdere bestelling had ik ook al een paar sokken extra gekregen (had toen zelf ook sokken besteld)

Hoe kwam het dan dat het zolang duurde bij jou? Was de bestelling niet goed doorgekomen of zo?
Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook even heb gemaild om te vragen hoe lang het ongeveer kon duren enzo. Dus ik heb zelf ook contact gehouden.
Enne dat jij geen sokken hebt gekregen: misschien wisten ze je maat niet Knipoog Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:14

Je kunt zelf kiezen hoe je het wilt doen!
Je kunt het onder rembours laten verzenden of je kunt het vooraf overboeken.

Je rekeningnummer gebruiken ze waarschijnlijk om te checken of het geld al binnen is.
Ik heb in ieder geval telkens vooruit betaald en dat ging perfect!
Donderdagavond laat bestelling geplaatst en geld overgemaakt en zaterdagochtend alles in huis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Astrid_Brann, Eileen_, Ginny135, MarieAnne, Xhiske en 101 bezoekers