spooktocht gehad :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

spooktocht gehad :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 10:02

gisterenavond heb ik personeelsfeest gehad van het transportbedrijf waar ik werk, allemaal gekke chauffeurs bij elkaar dus (+ aanhang )
maar goed we gingen dus naar de hooghei in berlicum, nou ik kan je zeggen dat is écht een aanrader !!!! je hebt daar allemaal verschillende outdoor dingen om te doen, paintballen etc, en wij hadden in het bos dus een spooktocht !!!
ik heb zoooo onwijs gelachen, ze hadden het zoo leuk gedaan !
en wat ook grappig was, was dat het bijna precies dezelfde route was als de oefencross die daar ligt , en die rijd ik daar dus wel eens, whaha dus ons groepje hoefde niet moeilijk te doen met pijlen zoeken Haha!
maar door de volle maan was het eik te licht in het bos en zag je sommige dingen aankomen,dat was wel jammer , maar het was echt leuk!!!

mensen die achter bomen vandaan sprongen, ineens lucht die onder de grond vandaan werd geblazen, doodskisten waarvan "ineens" de deksel begon te klapperen,mensen die ineens met een touw uit een boom abseilden, een paar zelfs die uit het water kwamen ! echt zo mooi gedaan ! oh ja en een met een kettingzaag, whaaaa daar schrok zelfs IK van Tong uitsteken
allemaal boobytraps enzo, ze hadden er echt wat leuks van gemaakt

daarna was er binnen nog een show met slangen (een heeeeele grote!!! )
en een vuurvreter

daarna was er een heerlijk lopend buffet met voor een ieder wat wils, en daarna heerlijke toetjes mmmmmmmmm
en daarna werd er volop gedanst en gesjanst op muziek van oa....frans bauer :S maar goed er stond een leuk bandje wat wel aardige muziek speelde

oftewel het was een zeer geslaagde avond , en een aanrader om een keer naartoe te gaan !

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 10:11

oooo, wat gaaf zeg. Ik kan me herinneren, dat wij vroeger als we naar texel gingen ook altijd een spooktocht hadden. Ik vond dat zoooo leuk. Zelfs nu zou ik het te gek vinden. Spanning..........heerlijk, hahahaha

Ik denk dat ik er zeker een keer naar toe moet gaatn