Zeer stuitje en toch blij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 09:13

De laatste dagen gaat het rijden met Toon ineens stukken beter, hij is veel meer voorwaarts en beter aan de hulpen. Ik reed hem altijd terug op mijn zit, nu moet ik van mijn nieuwe instructrice ook een zithulp gebruiken bij het voorwaarts gaan en minder been gebruiken dan ik normaal deed. Dit werkt bij Toon zo ontzettend goed dat ik nu een zeer stuitje heb... Haha!

Ik was in een rustige draf aan het doorzitten en wilde de lange zijde wat middendraf proberen, dus ik gaf een minimale zithulp en weg was meneer! *LOL* Dit had ik helemaal niet verwacht, dus bleef ik wat achter in de beweging en knalde zo met mijn stuitje op de achterkant van het zadel... Frusty

Ik heb nog even geprobeerd door te rijden, maar kon niet echt meer zitten Huilen . Dat wordt longeren vandaag denk ik!

Ondanks dat het een beetje zeer doet, ben ik toch heel erg blij! Misschien wordt het nog wel eens wat met ons beidjes... Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:27

Beter zo een zeer stuitje dan een zeer stuitje van het vallen.... Ik heb het eens gepresteerd van Jurga af op mijn stuitje te vallen... Was het eindie genezen, val ik er direct weer af.... OP MIJN STUITJE! *grom*
Maar cool dat het zo goed gaat met Toon, beterschap met je stuitje!!!! *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:32

Wat tof dat het zo goed gaat! Wat een apart gevoel soms he als je opeens iets anders les krijgt, alsof er een wereld voor je open gaat!
Jammer van je stuitje, maar dat komt wel weer goed. En misschien is het wel goed voor Toon om na al die veranderingen eens even gelongeerd te worden... Scheve mond\

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 09:58

Sjimmy: ik longeer mijn paarden vrij vaak, hier op stal verbazen ze zich daarover. Haha!

Ik ben soms beter in staat problemen aan de longe op te lossen als vanuit het zadel. Haha!
Iedere gek heb ze gebrek! *LOL*

Toon kan ik zowiezo niet iedere dag rijden, dan verdomt hij het verder! Afwisseling is bij hem echt een toverwoord! En rust doet bij hem trouwens ook wonderen, lijkt wel of hij na een korte rustperiode de boel wat heeft laten bezinken en het beter snapt. Bij andere paarden heb ik dit nooit gemerkt, bij Toon heel sterk. Grappig beest is het toch! Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:50

fijn zeg dat je nu weer nieuwe wegen met hem inslaat!en dat het werkt!ach een zeer stuitje gaat wel weer over....fijn zeg!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 12:26

Haha nou ja dat is een zeer stuitje toch wel waard?!
Geeft vast een fijn gevoel! Niet dat stuitje hè! Maar dat toontje wat fijner loopt. Tuurlijk wordt het wat met jullie beiden, heb er alle vertrouwen in!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 12:33

gaaf dat het lekker ging!!!

Kijk maar goed uit met dat stuitje... die van mij is 2 jaar geleden 10 weken overbelast geweest heb dus 10 weken niet kunnen rijden (aaaaaaargh). Dus kijk er goed me uit!!! Succes er mee!!!