Gisteren echt een super cool (dronken) feest......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Gisteren echt een super cool (dronken) feest......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 21:37

op de club gehad!!!

Het was feestavond want de zomercompetitie was net afgelopen!!! Eerst was er een men show!! dat vond ik persoonlijk niet leuk! maar ja menners vinden misschien het normale dressuur of springen niet leuk!! Maar goed dat duurde een half uur en daarna kwam er een dressuur clinic!! Nou ik vind dressuur dus echt niks maar ik vond het zoo mooi!! Dat meisje dat op haar paard reed is Intermediar 1 echt zooo goed gewoon!!! Ze deed echt zulke moeilijke oefeningen enzo zoals zig-zag appuyement en passage enzo!! echt ~:~:~:~~:~ gewoon!!! Daarna een mode show van het merk P&K in de kantine maar de kantine stond zoo vol dat ik er niks van heb kunnen zien!! Wel jammer maar ja!! En toen de spring show van Anne van Vulpen en Richard Kapteyn!! Leerzaam en super grappig!!! Leerzaam: Hoe je "een lijntje" op verschillende manieren kunt rijden!! ik geloof dat ze wel 10 manieren hebben laten zien!!! Grappig: ze lieten op 8 verschillende manieren zien hoe mensen konden rijden zoals: mooie ruiter (echt super netjes) jagers (helemaal met je armen naar voren enzo) achterblijvende ruiter (ze zaten zowat achter het zadel) echt zoo super grappig!!!

Toen de shows waren afgelopen (zo rond half 12)!! Dus echt iedereen ging de kantine in nou je kon gewoon je kont niet keren!! zo druk dat het was!! Maar goed veel muziek en natuurlijk ook veel gedronken!! Vingers aflikken na 1 uur werd het wel wat rustiger en kon iedereen lekker gaan dansen enzo!! Maar echt 2 van die mannen (25 en 28) die word al na 1 of 2 biertjes helemaal bezopen: genaamd Gijs Van Vulpen en Marc Verheijden Haha! die gingen helemaal om iedereen heen dansen en dan ook nog zo lekker stoned uit hun ogen kijken!! echt prachtig gewoon!!! (dat vind ik dan zoo leuk aan dronken mensen) ze wisten allemaal wel dat ik margon enzo heten! en opeens komen ze naar me toe: "hee wie ben jij eigenlijk ik heb jou nog nooit hier gezien" nou toen had ik echt helemaal de slappe lach Haha!:D:D:D en later waren we met z'n alle lekker aan het dansen komt gijs naar me toe: "niet op internet zetten he Verward dus ik keek em echt zo aan van wat banketstaaf jij nou weer Haha! Haha! keek ie me lekker stoned aan!! Nou lekker hoor Lovers Lovers (grapje hoor) Knipoog Haha! Vingers aflikken Haha! uiteindelijk ben ik tot kwart over 3 gebleven!! Eigenlijk was dit 1 van de eerste feesten dat ik niet zo veel op had!! Maar 1 smirnoff en 2 breezers!! En vanochtend (of nou ja vanmiddag) werd ik om 2 uur wakker!! en ben nu lekker uitgeslapen!! Ik kan nu zo weer naar een feest hoor

ECHT EEN TOPPIE FEEST!!!!!!!!

groetjes Margon

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:50

Zo! Dat klinkt wel gezellie!
Maar je hebt wel echt tot laat geslapen zeg! Bloos! als wij na het uitgaan om half vier thuis zijn, dan ben ik voor elf uur toch écht weer uit mijn bed! Ik kan er niet tegen om zo lang te slapen.

heb je geen foto's gemaakt van de shows?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 21:51

Nee ik was me digi vergeten echt klote gewoon!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:53

jammer Scheve mond had graag foto's van die shows gezien!
Volgende keer niet vergeten hoor!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:56

haha, geweldig! Ik lig altijd helemaal dubbel om mensen die straalbezopen zijn... soms kom ik echt niet meer bij gewoon *LOL* Maar je hebt het dus toch op internet gezet, zal Gijs niet leuk vinden Tong uitsteken

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 21:56

Nee zal het niet vergeten!!
in april (duurt nog even hoor maar toch) is er een record hoogte sprong zonder zadel bij ons op de club (dan gaan ze zonder zadel over een triple van rond de 1.90 m) dus dan ga ik zeker weten foto's maken!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 21:58

Jessie88 schreef:
haha, geweldig! Ik lig altijd helemaal dubbel om mensen die straalbezopen zijn... soms kom ik echt niet meer bij gewoon *LOL* Maar je hebt het dus toch op internet gezet, zal Gijs niet leuk vinden Tong uitsteken


ach gijs weet nu toch niet meer wat ie heeft gedaan dus tsja... en ik denk ook niet dat hij op bokt komt!!! en komt ie er wel jammer dan..... Tong uitsteken Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:01

ohoooo margon wat ben jij gemeen voor gijs hee! staat ie lekker voor L*l
Maar het verhaal klinkt wel heel gezellie!!!!
Maar ga je ecgt 1.90 zonder zadel springen! Jemig dat vind ik heel knap hee! ik zou er echt afliggen dan. Ik sprong ooit 1.10 met zadel en dat vond ik al best hoog.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:02

zoooooo jij heb t wel gezellie gehad he margonnie?!?! haha nou das heel erg mooi!! haha jij die dressuur mooi vind?! das humor Knipoog ma tog nie teveel gedronken he?! haha heej meissie ik zie je op stal weer

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 22:04

iwayalover schreef:
ohoooo margon wat ben jij gemeen voor gijs hee! staat ie lekker voor L*l
Maar het verhaal klinkt wel heel gezellie!!!!
Maar ga je ecgt 1.90 zonder zadel springen! Jemig dat vind ik heel knap hee! ik zou er echt afliggen dan. Ik sprong ooit 1.10 met zadel en dat vond ik al best hoog.


ikke gemeen??? echt niet Tong uitsteken Knipoog Haha!
Nee ik ga dat niet doen hoor!! ik ga een heel parcours van 60 cm springen en de top ruiters die mogen 1 hindernis van rond de 1.90 springen!! Knipoog

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 12:51

hey MArgon! t was zeker fet gezellig! ik was dan tot 2 uur ofzo gebleven maar kwas eg moe!
maar Gijs en Mark die stonden egt voor L*L!!! wel lach wekkend!

maarre misschien kunnen we dat wel organiseren? een record hoogte sprong voor pony's? zal Falcon vast leuk vinden op zn ouwe dag Tong uitsteken:P:P:P

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 12:57

Nou als we dat gaan organiseren haak ik af!! een parcoursje van 60 cm vond ik al heel wat dat ik bleef zitten!!!!

Ach ja gijs en mark zijn verre familie!! soort zoekt soort!! Haha!:D:D:D