Tweestrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 22:35

Sinds vorige week zondag heb ik twee nieuwe pony`s. Een haflinger ruin en een Datmoor veulen.
Voor het veulen kon ik maar geen leuke naam vinden.Maar voor de Haflinger wel Noah,het veulen had dus al een leuke naam April ze is de 29e van April geboren.Maar de Haf heeft de naam Guus,wat echt bij hem past,maar ik vind die naam 10maal niets.Dus iedereen op stal noemt hem Guus maar eigenlijk wil ik het Noah houden wat moet ik nou doen.Dat arme beestje heet op papier Acrobaatje
dus een andere naam moet er komen.De vorige eigenaar gebruikte die ook maar had als bijnaam Guus,en noemde hem ook zo toen ze hem bracht.
Ik weet ht niet meer ,hij luistert naar geen van beide dus veel maakt het niet uit.
HELP ME!!!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:37

gewoon over noah blijven hebben als jijd at mooier vind. wennen ze snel genoeg aan zeker als je zelf zegt dat je m graag noah wil noemen. dan stoppen ze vanzelf met guus te zeggen.

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:51

Als jij Noah mooier vind, en hij luistert toch niet naar die andere namen, dan noem jij hem Noah. Je zou een naambordje bij Heike kunnen bestellen met Noah en die ophangen, dan is het helemaal duidelijk dat je hem Noah wil noemen Haha! . Ik heb de namen van mijn paarden ( Crocus, Tinneke, Marlou) nooit veranderd, ik had zoiets, ik verander mijn eigen naam ook niet, maar als jij dat wilt moet je het gewoon doen!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 23:01

Sorry maar Acrobaatje?
Zo lenig is hij niet meer wat lomp.
Nee dan maar veranderen ,ik heb het veulen ook de naam laten houden.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 00:24

gewoon Guus Geluk heet hij Femke is een leuke naam!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:44

Ach ik wilde de naam van mijnn ruin ook veranderen ik had 10001 namen die ik veel mooier vond maar uiteindelijk paste er geen 1 zo goed bij 'm als zijn eigennaam het is gewoon een Lodewijk en dus blijf ik lot lottie of lottel zeggen.Lachen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:16

Bij ons heten alle paarden hoe we ze noemen(beetje vage zin). Maar alle namen passen er ook gewoon bij. We hebben wel een paard tijdelijk op stal en die heet Piasso maar word Chippy genoemd.

Bij *Jolanda* hebben er veel een andere naam. Maar ze lijken er allemaal wel wat op.
XXX
Ciska

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:11

ik vindt guus echt bij een haflinger passen! maar als jij Noah mooier vindt moet je dat gewoon doen!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:49

t ligt ook grotendeels aan jezelf. hoe noem jij m als je komt? kim kent lottel al vanaf zn geboorte en om m dan een andere naam te geven is een stuk moeilijker. Ailin heette eerst Marjan/mirjam ze noemde haar allebei anders. en ze luisterde der ook niet naar. dus heb ik der omgedoopt (ailin spreek je uit als eelin). wil graag een keer met der op show en om dan te gaan marjolein met mirjam vond ik ook niet zo heel super.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 21:06

Ik hou het maar bij Guus.
Ik heb de hoop op stal opgegeven,ik ben de enigste die Noah zegt (buiten 100 maal Guus om) dus ze hebben gewonnen.
En Paulien heeft gelijk het is Guus geluk. Knipoog *LOL* Lachen