Heerlijk dat een paard zoveel vertrouwen in je kan hebben!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 15:42

Razinda hangt nog weleens, maar gisteren schrok ze zo vreselijk van iets dat ze echt blind van paniek begon te hangen. Het was donker buiten en ik was aan het uitmesten. Ik hoorde het en keek om en zag haar hangen en trekken en het halster was al over 1 oor heen. Je zag echt dat ze een waas voor haar ogen had en alleen maar dacht aan loskomen. Ik liep er snel naartoe en begon tegen haar te praten 'Ho maar meissie'.

Het was net alsof ze terugkeerde naar de wereld en ze keek me aan, stopte met hangen en ik kon zo weer het halster goed doen. Het touw was wel zo vreselijk strak getrokken dat ik het niet meer van de ring af krijg. Maar ik heb een ander touw gepakt en haar opnieuw vast gezet. Dit keer bleef ik tegen haar praten en ze heeft niet meer gehangen.

Dit soort dingen maken best veel indruk op me!

Lovers

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 15:54

eerlijk waar, mijn paardje is precies hetzelfde!
ze hing ook veel in het begin, maar toen ze me ging vertouwen deed ze het niet meer.Soms als ze schrikt gaat ze hangen en als ik dan ho maar liefie zeg en haar hals aai, stopt ze meteen en is ze gerust gesteld
ik ben vorige week 8 dgn naar turkije geweest en toen heeft een vriendin haar gedaan.
Joy is erg eenkennig en er was dan ook geen weg met haar te bezijlen (stjgeren, bokken, racen)
en het ergste HANGEN!!
ze heeft weer een touw gesloopt.
en toen ik terug was, was er niks aan de hand, zo mak als een lammetje!!
Gek he?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:11

supergevoel is dat he?
ik ken het.. (zullen sommige bokkers niet geloven denk ik Haha! )