Trots op mijn paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Trots op mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 18:08

Ken je dat, trots zijn op je paard?
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik echt supertrots op hem ben!

Twee jaar terug kocht ik hem en wat ooit een verwaarloosde, slecht doorgereden en bange draver was is nu een volwaardig rijpaard.
Hij galoppeerd goed en normaal (gooit zn knieeen dus niet naar buiten) en hij is superlief geworden.

Ik ben dus heeeeel erg blij met mijn paard!!


Liefs saskia

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:34

ja das inderdaad wel goed.. ja heb ik ook wel eens dat ik echt heel erg trots ben.. maar dan vooral om de dingen die ik allemaal kan met hem. toen ik macho kocht was het echt geen mak paardje waar je alles mee kon doen. hij was heel wantrouwig en schrok van elk klein dingetje, ging er vervolgens tussenuit en dan begong alles weer van voor af aan. nu heb ik hem 3 jaar en ik kan heel veel met hem, hij vertrouwd me en ik hem. hij gaat er niet meer tussenuit en schrikt vrij weinig, maar als hij dan schrikt en ik stel hem gerust is et niets meer aan de hand.
zo zijn er nog wel meer dingen maar dat zijn van die kleine dingetjes waardoor je weer helemaal blij word.

jacky11
Berichten: 223
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Almere stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:47

ja dat ken ik die trots heb ik ook voor mijn honden en katten
maar mijn paarden zijn net zo lief
dus ik geef geef al mijn dieren
een 10+
OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

gr mandy
en een hoef van de paarden

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:17

heerlijk gevoel is dat he??

Ik ken het... ik heb hetzelfde gevoel elke dag.... Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:18

Ja ik ken dat gevoel, alleen is dat gevoel over mijn verzorgpaard. Toen hij kwam kon hij niks en was hij kopschuw en lelijk. Nu is het een super lief paard, wilt altijd met je knuffelen en springen kan ie als de beste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:50

Ik ken dat gevoel ook.
Als onze pony op het hek afgallopeert omdat hij het geluid van de auto herkent ben ik zo trots hem. Binnen een jaar tijd is hij van een angstige (mishandelde?) pony, waarbij de aanval de beste verdediging was, veranderd in een beestje met een heel eigen karakter dat het vertrouwen in de mens weer teruggevonden heeft. Soms valt hij even terug in z'n oude gewoontes, maar als hij dan even later komt "neuzen" en weer bijna alles toelaat, ja dan ben ik TROTS op hem (en stiekem ook op mezelf dat ik dat allemaal voor elkaar gekregen heb bij een pony waarvan 90% zei:
laat maar slachten, niks mee aan te vangen).

goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:45

goed hoor en iedereen is toch trots op zijn paard als hij of zij het goed doet!!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:45

Ik ken het gevoel hartstikke goed!! Maar ik denkt dat iedereen dat heeft toch??? Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:54

Ja dat ken ik !!!!! echt super gevoel is dat he? dan voel je ook egt helemaal 1 met je paard/pony!!!!!
was een keer super trots op mn pony toen ie het parcour uit sprong! ( was vroeger M springen maar op de een of andere manier dacht ie bij zijn vorige eigenaar dat het leuker was niet te springen en hij vind het bij mij nog steeds leuk om niet te springen op concour )
Helaas had ik pas heel erg ruzie met mn pony en heb ik ff niet gereden... want dan ging er een beetje foute dingen gebeuren Haha!
Ik heb het nu wel weer een beetej bijgelegd en ging ik vandaag weer rijden! natuurlijk weet meneer helemaal nix meer Verward
maar ben wel eens heel trots op um geweest !

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:13

tis dan wel niet mijn eigen paard maar toch kan ik ook trots zijn op ze allemaaal !

maar voorla op Indie omdat ze het zo geweldig goed doet met inrijden en het zo snel oppakt allemaal

en Maxie omdat hij super kan lopen (en ook wel eens niet Tong uitsteken )

en Sagitta omdat ze werkleijk bijna nergens bang voor is

*trotser kan ik niet zijn*

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:20

ik ben ook wel eens trots hoor dat is best normaal!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:38

Fijn gevoel he! Je kan ook best trots op jezelf zijn dat je dat bereikt hebt OK dan!

Zo ben ik trots op Treasure, dat ze op zo'n jonge leeftijd al zoveel bereikt met gemak en overal zo koel onder blijft Lovers

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:52

Ja, dat ken ik
Zoals ze in een jaar verandert is, van een hele eenkennige, bange, nerveuse merrie. Naar een geweldig nieuwsgierig, keurig opgevoed paard dat altijd aandacht wil.
Terwijl ik er een half jaar geleden zelf nog regelmatig grote moeite mee had onder het zadel, kan ik nu m'n zusje (zonder ervaring) er met een gerust hart op zetten om haar uit te stappen.
Super merrie Haha!

Maar af en toe..... Knipoog

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:14

Ja ik ken het... Ben zo trots op me paardjes.. Op Redna omdat ze een manege knolletje was toen ik haar kocht waar niks mee te beginnen was en nu kan ik er alles mee en heb toch nog L2 met haar gereden.. Kan echt van haar genieten als ik met haar in het bos rij of als ze een keer een gekke bui heeft in de wei.. En Simba ben ik ook heel erg trots op niet omdat hij iets bijzonders had toen ik hem kocht maar gewoon omdat het mijn paard is...